کد خبر: توقف-آتش-نشانی-در-بن-بست-ارزی
۹ مهر ۱۳۹۹، ۱۴:۱۷
توقف آتش نشانی در بن بست ارزی!

محسن هاشمی رفسنجانی رییس شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری سلامت با اشاره به موضوع افزایش تجهیزات سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اظهار داشت: سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از بودجه بسیار خوبی در شهرداری برخوردار است.

وی با بیان اینکه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از عوارض پروانه ساخت 2درصد سهم دارد، گفت: شهرداری تهران از تمام ساختمان‌های پایتخت 2 درصد از عوارض صدور پروانه ساخت را به سازمان آتش نشانی اختصاص داده است.

رییس شورای اسلامی شهر تهران بیان داشت: در حال حاضر سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از نظر بودجه شرایط بسیار خوبی دارد و می‌تواند تجهیزات خود را به خوبی تکمیل کند.

هاشمی رفسنجانی ادامه داد: البته با توجه به وضعیت ارز در کشور سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران هم برای خرید تجهیزات کمی با مشکل رو به رو شده که البته امیدواریم بتوانیم این مشکلات را هم به خوبی برطرف کنیم.

وی در پاسخ به علت ترخیص نشدن خودروهای سازمان آتش نشانی از گمرک تصریح کرد: معمولا علت این موضوع بیشتر به دلیل ثبت سفارش نشدن است البته دلیل اصلی این موضوع را دقیق نمی‌دانم و باید بررسی شود.

گفت‌وگو: مینا افسریان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha