کد خبر: تشدید-نظارت-بر-اجرای-پروتکل-های-بهداشت
۳۰ مهر ۱۳۹۹، ۸:۵۷
تشدید نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی بر اصناف شهرستان اقلید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت در فارس، رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان اقلید گفت: نظارت های کارشناسان بهداشت محیط باید با هدف تاکید بر اجرای صحیح موارد بهداشتی پیشگیری از شیوع بیماری کووید۱۹، ارائه آموزش های لازم به متصدیان اصناف در زمینه نحوه اجرای صحیح پروتکل های بهداشتی، تاکید بر استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در زمان حضور مشتریان انجام شود.

دکتر«مسعود جوکار» در ادامه افزود: در بازدیدهای انجام شده توسط ناظران مرکز بهداشت به هشت نانوایی، هفت مورد اغذیه فروشی، پنج آرایشگاه مردانه و سه فست فودی اخطار تعطیلی به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی داده شد.

او در ادامه همچنین گفت: با توجه به سهل انگاری برخی صنوف در اجرای صحیح پروتکل های بهداشتی، بازرسی های مرکز بهداشت به صورت نامحسوس و شبانه روزی انجام می شود و در صورت مشاهده تخلف بهداشتی، صنف متخلف تعطیل می شود.

دکتر جوکار در پایان گفت: تمام تلاش مجموعه سلامت شهرستان، حفظ سلامتی مردم و جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری کووید۱۹ است و مردم با رعایت موازین بهداشتی، استفاده از ماسک در هنگام خروج از محل و پرهیز از مسافرت های غیرضرور ما را در مهار این بیماری یاری کنند.

کدخبرنگار41090

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha