به گزارش خبرگزاری سلامت از اصفهان،بر مبنای ارزیابی عملکرد مناطق مخابراتی در سه ماهه سال جاری و طبق گزارش معاونت امور مشتریان شرکت مخابرات ایران ، مخابرات منطقه اصفهان توانست با کسب بالاترین امتیاز، رتبه نخست معاونت امور مشتريان را در بین استان های کشور کسب کند.
این موفقیت در سایه ارائه خدمات و سرویس های بهینه و نیل به اهداف و چشم اندازهای تعیین شده از طرف شرکت مخابرات ایران به دست آمده است.
گفتنی است؛ رضایتمندی مشتریان از خدمات و سرویس های ارائه شده یکی از شاخصه های مهم در اهداف تعیین شده از سمت شرکت مخابرات ایران بوده و در مخابرات منطقه اصفهان نیز پایش مستمر رضایتمندی مشتریان به صورت ماهانه ، دوره ای و سالیانه در راستای بهبود کیفیت خدمات و سرویس ها در واحد تحلیل و سنجش مشتریان صورت می پذیرد.
لازم به ذکر است، شفافسازی و گزارش دهی منجر به حرکت میشود و حرکت و تلاش، ضامن دستیابی به خدمات ارتباطی مطلوب، بهموقع و با کیفیت به مردم عزیز و مشتریان گرانقدر میگردد.