کد خبر: انتصاب-مدیرکل-روابط‌عمومی-جمعیت-هلال
۲۳ فروردین ۱۳۹۶، ۱۱:۵۹

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر در حکمی مدیرکل روابط‌عمومی و ارتباطات مردمی این جمعیت را به سمت «دبیر ستاد برگزاری هفته هلال‌احمر» منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاري سلامت ، مصطفی محمدیون در حکم انتصاب وحید رحمتی به عنوان "دبیر ستاد برگزاری هفته هلال‌احمر"  آورده است: « نظر به تجارب و سوابق ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان "دبیر ستاد برگزاری هفته هلال‌احمر" منصوب می‌شوید. از آنجا که این هفته فرصت مناسبی به منظور تشریح برنامه‌ها و شناساندن بخشی از خدمات و اقدامات جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک موسسه عام‌المنفعه و امدادرسان می‌باشد، از جنابعالی انتظار دارد با نظارت اینجانب، ضممن تشکیل کمیته‌های اجرایی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود و برنامه‌ریزی منسجم، تمام همت و توان خود را در جهت هر چه بهتر برگزار شدن این هفته و ارتقاء سطح آگاهی عمومی نسبت به خدمات متنوع و بشردوستانه جمعیت هلال‌احمر به کار گرفته و گزارش روند اجرای برنامه‌های ستاد را به طور مرتب به اینجانب و رئیس محترم جمعیت منعکس نمایید.

بدیهی است سازمان‌ها، معاونت‌ها، مدیران‌عامل جمعیت هلال‌احمر استان‌ها و سایر واحدهای تابعه جمعیت موظفند ضمن همکاری لازم، برنامه‌های مورد نظر در قالب مصوبات ستاد را اجرایی نمایند.

بالندگی و توفیق روزافزون شما را در خدمت به مردم شریف ایران در جهت اهداف والای جمعیت از درگاه خداوند یگانه و مهربان مسئلت دارم.»

گفتنی است هفته هلال‌احمر همه ساله به مناسبت فرارسیدن روز جهانی صلیب‌سرخ و هلال‌احمر از 18 تا 24 اردیبهشت ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha