کد خبر: 62-درصد-کشفیات-قاچاق-و-ظن-به-قاچاق-کشور-در
۳۱ تیر ۱۳۹۹، ۱۰:۳۹

به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از شاتا، رامین ربیعی با اشاره به رتبه برتر استان البرز در کشف کالای قاچاق در کشور گفت: طی سه ماه نخست امسال بازرسان سازمان صمت البرز در قالب گشتهای مستقل و مشترک مبارزه با قاچاق کالا، موفق به انجام 931 مورد بازرسی و تشکیل 166 پرونده در این زمینه شده اند.

وی درباره ارزش ریالی کشفیات قاچاق کالا در بهار سال 99 تصریح کرد: در این بازه زمانی ارزش ریالی کشفیات به ظن قاچاق 746 میلیارد ریال برآورد می شود که پس از تحویل به سازمان اموال تملیکی، پرونده های متشکله آن به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

بنا به گفته رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز عمده کالای مکشوفه قاچاق شامل اقلام خوراکی، البسه، آرایشی، بهداشتی، طلا، جواهر، دارو و انواع سیگار بوده است.

ربیعی ارزش ریالی کشفیات قاچاق و ظن به قاچاق کل کشور را یک هزار و 212 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: از این میزان 746 میلیارد ریال آن مربوط به کشفیات استان البرز است و این یعنی 62 درصد این کشفیات، مختص به استان البرز است. از این رو در بخش ریالی کشفیات قاچاق و ظن به قاچاق، استان البرز رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha