پیام مدیر کل آموزش و پرورش فارس به مناسبت شهادت رئیس جمهور

مدیر کل آموزش و پرورش فارس در پی شهادت حضرت ایت الله رییسی؛ رئیس جمهور مردمی جمهوری اسلامی ایران پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، متن پیام فرشید قاسمی به شرح زیر است:


وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ (آل عمران آیه ۱۶۹)
ﻭﻫﺮﮔﺰ ﮔﻤﺎﻥ ﻣﺒﺮ ﺁﻧﺎﻥ ﻛﻪ ﺩﺭ ﺭﺍﻩ ﺧﺪﺍ ﻛﺸﺘﻪ ﺷﺪﻧﺪ ﻣﺮﺩﻩ ﺍﻧﺪ، ﺑﻠﻜﻪ ﺯﻧﺪﻩ ﺍﻧﺪ ﻭ ﻧﺰﺩ ﭘﺮﻭﺭﺩﮔﺎﺭﺷﺎﻥ ﺭﻭﺯی ﺩﺍﺩﻩ ﻣﻰ ﺷﻮﻧﺪ.

خادم الرضا و خادم جمهوری اسلامی ایران به همراه جمعی دیگر از خادمان این مرز وبوم در راه خدمت به مردم به درجه رفیع شهادت رسیدند.
کشور اسلامی ایران از سال ۱۴۰۰ مردی را در قامت ریاست جمهوری دید که انقلابی و پرشور بدون توجه به سنگ اندازی‌ها و توطئه‌ها بر خدمت به مردم تمرکز داشت و در همه ایام خصوصا ایام تعطیل، عاشقانه وخستگی ناپذیر در بین مردم حضور می‌یافت و نور امید را نه در دل‌های مردم ایران بلکه همه محرومان جهان زنده نگه می‌داشت.

رئیس جمهوری که خود را خادم ملت ایران نامید و سعی بر رفع محرومیت از جای جای ایران اسلامی داشت و با ارائه خدمت بی منت، دولت را به گفتمان اصیل انقلاب اسلامی بازگرداند و با ارائه دیپلماسی فعال، پرچم اقتدار و عزت ملت ایران را در همه دنیا به اهتزار درآورد.
رییس جمهوری که به معلمان و تعلیم و تربیت عشق می‌ورزید و این نگاه را نه در بیان بلکه در عمل نیز نشان داد و ما هیچ گاه تلاش ایشان در اجرای طرح بزرگ و برزمین مانده رتبه بندی معلمان را فراموش نخواهیم کرد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی در مسیر خدمت به مردم بالاخره به آزروی دیرینه خود رسید و به رئیس جمهور شهید؛ محمد علی رجایی و همچنین سرداردلها؛ شهید حاج قاسم سلیمانی پیوست.

بدون شک هرچند با رفتن این عزیزان حزن و اندوه در کشور ایجاد شده است اما به فرمایش حضرت امام خامنه ای؛ رهبر فرزانه انقلاب اسلامی هیچ خللی در اراده ملت ایران رخ نخواهد داد و فرزندان ایران اسلامی همچنان پرشور و باتلاش به حرکت عظیم خود در راه پیشرفت کشور و فتح قله‌های علم تلاش خواهند کرد.

اینجانب شهادت حضرت آیه الله رییسی؛ رییس جمهور ایران اسلامی و اسوه خدمت و همچنین همراهان ایشان خصوصا شهید دکتر حسین امیرعبداللهیان؛ وزیر مقتدر امور خارجه، شهید حضرت آیت الله محمد علی آل هاشم؛ نماینده مقام معظم رهبری در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز و شهید دکتر مالک رحمتی؛ استاندار این استان ودیگر همراهان را که در راه اعتلای نظام مقدس جمهوی اسلامی تلاش می‌کردند به محضر مبارک حضرت ولی عصر (عج)، رهبر فرزانه انقلاب و به عموم ملت شریف ایران و همچنین جامعه بزرگ فرهنگیان ودانش آموزان استان پهناور فارس تعزیت و تسلیت می‌گویم و از درگاه الهی علو درجات را برای همه شهدای این حادثه و صبر واجر را برای خانواده این عزیزان و همه ملت بزرگ ایران مسالت دارم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha