رونالدو با خواباندن مچ امباپه بهترین فوتبالیست دنیا شد

اسطوره پرتغالی در سن ۳۸ سالگی بالاتر از امباپه و هری کین ایستاد.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت(طبنا)کریستیانو رونالدو در این فصل در به ثمر رسیدن ۶۶ گل تاثیرگذار بود تا با عبور از کیلیان امباپه با ۶۵ (گل و پاس گل) «بهترین بازیکن دنیا شود».ابرستاره پرتغالی در سن ۳۸ سالگی با دستمزد سالیانه ۲۰۰ میلیون یورو در النصر عربستان پردرآمدترین فوتبالیست جهان است.درآمد سالیانه رونالدو در عربستان ۴ برابر دستمزد مسی(۵۰ میلیون یورو) در آمریکاست.
اسطوره پرتغالی شب گذشته در بازی النصر با الوحده به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.این بازی با نتیجه پرگل ۶ بر صفر به نفع النصر به پایان رسید و اسطوره پرتغالی در این بازی هت تریک کرد.در زیر می‌توانید ۳ گل رونالدو را تماشا کنید.

نشریه الریاضیه عربستان می نویسد که رونالدو در لیگ عربستان برای «ششمین بار هت تریک» و به عنوان «سومین بازیکن برتر تاریخ این کشور» از این حیث تبدیل شد و همچنین به «دومین بازیکن برتر تاریخ لیگ شد» که در یک فصل بیش از ۳۰ گل به ثمر می رساند.نشریه مارکا می‌نویسد که رونالدو در سن ۳۸ سالگی از امباپه و هری کین عبور کرد. رونالدو در این فصل ۵۲ گل و ۱۴ پاس گل داده اما ستاره فصل آینده رئال مادرید ۴۹ گل زده و ۱۶ پاس گل داده و یک پله پایین تر از رونالدو ایستاد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha