کد خبر: 214933
۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۵۸
آتش‌سوزی در برج مسکونی ۱۸ طبقه در تهران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: آتش‌سوزی در برج مسکونی ۱۸ طبقه در پایتخت مهار شد و طی این حادثه مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت (طبنا)سیدجلال ملکی  با اشاره به حادثه آتش‌سوزی در یک برج مسکونی اظهار کرد: این حادثه در میدان ساحل، خیابان نیما یوشیج امروز _سه‌شنبه هفتم فروردین_ ساعت ۰۰:۰۴ بامداد به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله چهار ایستگاه به همراه تجهیزات پشتیبانی خودرو تجهیزات تنفسی و نردبان هیدرولیکی به محل اعزام و در مدت زمان سه دقیقه در محل حضور داشتند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: از بعضی طبقات این برج مسکونی ۱۸ طبقه دود متصاعد می‌شود، آتش‌نشانان به همراه تجهیزات به محل حادثه اعزام شدند و مشاهده کردند در طبقه منهای دو که چندین دستگاه خودرو وجود داشته، یک دستگاه خودروی سواری برلیانس از قسمت اتاق دچار آتش‌سوزی شده و تمام اتاق شعله‌ور و آتش در حال سرایت به موتور خودرو بوده است.

وی ادامه داد: آتش به خودروهای دیگر در حال سرایت بود و دود به طبقات بالایی نفوذ کرده بود، بنابراین تعدادی از ساکنان به کمک آتش‌نشانان به محل امن منتقل شدند.

ملکی خاطرنشان کرد: در نهایت حریق اطفا و از گسترش آن به اطراف جلوگیری شد، همچنین در این حادثه مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم و ساعت ۳:۳۲ عملیات اطفا پایان یافت.

آتش‌سوزی در برج مسکونی ۱۸ طبقه در تهران+ عکس

آتش‌سوزی در برج مسکونی ۱۸ طبقه در تهران+ عکس

آتش‌سوزی در برج مسکونی ۱۸ طبقه در تهران+ عکس

منبع:ایمنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha