ورود بیش از ۱۰۰ هزار گردشگر به مجموعه میدان امام(ره)

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، از ورود ۱۰۰ هزار نفر گردشگر به مجموعه جهانی میدان امام(ره) در دومین روز از فروردین ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت (طبنا)به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، حمیدرضا محققیان اظهار کرد: مجموعه جهانی میدان امام (ره) (نقش‌جهان) با بیش از ۸۵ هزار مترمربع وسعت درحالی‌که بازار عظیم و تاریخی قیصریه با ۸.۵ کیلومتر به‌صورت مسقف در شمال آن واقع‌شده و همچنین بیش از ۲ کیلومتر بازار نیز در پیرامون میدان واقع‌شده یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگران داخلی و خارجی است.

وی افزود: با توجه به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری در این میدان عظیم در کنار فعالیت‌های بازار و سایر ابنیه تاریخی، بررسی‌های کمیته‌های آمار ستاد سفر اداره‌کل حاکی است، از ابتدای روز گذشته دوم فروردین‌ماه تا شامگاه روز گذشته، ورودی گردشگران نوروزی به این مجموعه عظیم تاریخی از مرز یک‌صد هزار نفر گذشت.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان خاطرنشان کرد: گزارش‌ها حاکی است سایر مجموعه‌های تاریخی و جاذبه‌های گردشگری اصفهان نیز در دومین روز از فرودین با ازدحام گردشگری مواجه شدند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha