هشتمین همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه در زنجان برگزار می شود

مدیر روابط عمومی اتاق بازرگانی زنجان گفت: به همت اتاق بازرگانی زنجان هشتمین همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه با رویکرد توسعه متوازن و پایدار در اسفند ماه سال جاری برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، امید مالکی با اشاره به اهمیت ارتباط بین صنعت و دانشگاه در دنیای کنونی به عنوان یکی از مؤلفه‌های تاثیرگذار در رشد اقتصادی هر کشور اظهار کرد: هشتمین همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه با رویکرد توسعه متوازن و پایدار به همت اتاق بازرگانی زنجان و با همکاری سایر سازمان‌ها، اسفندماه سال‌جاری در استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت آموزش و ارتقای دانش جامعه دانشجویی و آماده کردن آنان برای حضور در بازار کار،افزود: یکی از اهداف و محورهای اصلی این همایش به "نقش دانشگاه و صنعت در تامین نیروی انسانی کارآمد" اختصاص یافته است.

مدیر روابط عمومی اتاق بازرگانی زنجان، تصریح کرد: همچنین با توجه به اهمیت موضوع ارتباط بین صنعت و دانشگاه و استفاده از همه تجارب گذشته و بررسی موانع شکل‌گیری موثر ارتباط بین این دو نهاد طی سال‌های گذشته، "آسیب‌شناسی تعامل صنعت و دانشگاه و نقش اتاق بازرگانی در تسهیل این حوزه" از دیگر محورهای برگزاری آن در نظر گرفته شده است.

مالکی ادامه داد: "مدل‌های تعامل صنعت و دانشگاه و تجربه سایر کشورها" بر حسب نتایج مثبت در شکل‌گیری این ارتباط موثر در سایر کشورها و "نقش و جایگاه فناوری‌های نوین (هوش مصنوعی و ...) در تسهیل تعامل صنعت و دانشگاه" بر اساس پیشرفت و حرکت پر شتاب دنیا در حوزه فناوری‌های نوین نیز از دیگر محورهای برگزاری هشتمین همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه در زنجان است.

وی با بیان اینکه جایگاه مسئولیت اجتماعی و نقش آن در توسعه فضای اقتصادی، بویژه در دنیای امروز بیش از پیش قابل توجه است، خاطر نشان کرد: چرا که این امر می تواند موجب نزدیکی و پیوند گروه‌های مختلف جامعه با رویکرد خلق اعتماد و باورپذیری برای رفع نیازها و تحقق خواسته‌ها شود، بنابراین "مسئولیت اجتماعی صنعت و دانشگاه در قبال همدیگر" نیز از جمله محورهای دیگر این همایش است.

مدیر روابط عمومی اتاق بازرگانی زنجان، با بیان اینکه هشتمین دوره همایش تعامل صنعت و دانشگاه که برنامه‌ریزی آن از چند ماه گذشته آغاز شده و به صورت ملی برگزار خواهد شد، افزود: این همایش طی دو روز، در تاریخ‌های ۱۶ و ۱۷ اسفند سال جاری و با همکاری موسسه آموزشی پژوهشی اتاق بازرگانی ایران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha