تخصیص بیش از ۸۴۶ تن برنج و شکر در طرح ضیافت برای استان زنجان

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: ۸۴۶ تن برنج و شکر در راستای تنظیم بازار استان در طرح ضیافت برای استان زنجان تامین و توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، ولی اله زمانی، با اشاره به تخصیص برنج و شکر در طرح ضیافت استان زنجان اظهار کرد: تخصیص برنج از انواع هندی "۱۱۲۱" و پاکستانی و شکر سفید برای مصرف خانوارها از محل ذخایر راهبردی، متناسب با موجودی انبارها و با قیمت درب انبار به منظور عرضه در سطح استان زنجان توزیع می شود.

وی افزود: ۵۶۶ تن برنج در قالب ۳۴۲ تن برنج هندی "۱۱۲۱"، ۲۲۴ تن برنج پاکستانی در بسته‌بندی ۱۰ کیلویی با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار برای بسته بندی و توزیع به عاملین توزیع حقیقی و حقوقی، مراکز خیریه و بهزیستی، فروشگاه های زنجیره ای، تعاونی ها و اصناف مختلف در سطح استان زنجان عرضه خواهد شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان، ادامه داد: ۲۸۰ تن شکر سفید با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار برای بسته بندی و توزیع به عاملین توزیع حقیقی و حقوقی، فروشگاه های زنجیره ای، تعاونی ها، غرفه های میادین تره بار و اصناف مختلف در سطح استان زنجان عرضه می شود.

زمانی تصریح کرد: شکر سفید نیز در بسته‌بندی‌های مختلف با قیمت ستاد تنظیم بازار با احتساب ۱ درصد مالیات بر ارزش افزوده برای هر کیلوگرم در اختیار کارگروه تنظیم بازار استان قرار می گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha