نهضت خانه دار شدن خانواده‌های بالای چند فرزند ادامه دارد

دستیار اجرایی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته،‌ در کنار خانواده های دارای فرزند چندقلو خواهیم بود و نهضت خانه دار شدن خانواده های بالای چند فرزند ادامه می یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، فرناز هوشیار روز جمعه در حاشیه دومین سفر معاون رئیس‌ جمهور در امور زنان و خانواده به استان زنجان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد تاکنون در راستای فرموده های رهبر معظم انقلاب و تاکید رئیس جمهوری برای خانه‌دار شدن خانواده های بالای سه فرزند اقدامات خوبی در سطح کشور انجام شده است.

وی افزود: با برنامه ریزی صورت گرفته،‌ در کنار خانواده های دارای فرزند چندقلو خواهیم بود و نهضت خانه دار شدن خانواده های بالای چند فرزند ادامه می یابد.

دستیار اجرایی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای فعال کردن صندوق اشتغال خرد روستایی،‌ گفت: به کمک اعتباراتی تخصیص یافته در مصوبات دور اول سفر استانی به زنجان چرخه فعالیت اقتصادی تولید محصول، اشتغال و کارآفرینی صندوق‌های اشتغال خرد روستایی استان زنجان فعال‌تر شده است.

هوشیار خاطر نشان کرد: همچنین اختصاص وام کارآفرینی و اشتغال کشاورزی برای زنان روستایی و تسهیلات ازدواج برای زوجین دهه ۶۰، بخشی از مصوبات دور اول سفرهای استانی است.

وی ادامه داد: تکمیل و بازسازی سه مدرسه دخترانه از دیگر مصوبات دور اول سفرهای استانی است که تاکنون درصد زیادی از مصوبات تحقق‌ یافته و پیگیر تحقق کامل آنها با توجه‌ به ظرفیت‌های استان و رایزنی‌های مورد نیاز هستیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: تاکنون در راستای اجرای طرح‌های توانمندسازی بانوان از ۴۳۶ کارآفرین و ۸۷۳ کارجو حمایت شده و برای ۹۰۲ نفر در ۱۰ شهرستان و ۲۰ رشته مختلف، آموزش های مهارتی ارائه شده‌ است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان،همزمان با دور دوم سفر استانی رییس جمهور، سه خانواده زنجانی دارای فرزند چهار قلو صاحب خانه شدند و کلید آپارتمان خود را تحویل گرفتند.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha