تولید مقالات علمی جدید برای مصرف بهینه انرژی

مسئول سیستم‌های نرم افزاری دیسپچینگ گاز از ارائه ایده‌های نوین و تولید مقالات علمی جدید برای مصرف بهینه انرژی سخن گفت و عنوان کرد: هوشمندسازی ساختمان‌ها نیازمند همکاری سایر ارگان‌ها مانند شهرداری هاست.

به گزارش گروه علمی و فناوری خبرگزاری سلامت(طبنا)،مهندس مرتضی نجاری مسئول سیستم‌های نرم افزاری دیسپچینگ گاز  درباره مهم ترین روش‌های صرفه جویی در مصرف گاز اظهار کرد: ما باید از نعمت خدادادی انرژی گاز به درستی استفاده کنیم تا برای آیندگان هم جایی برای استفاده از آن باشد.

وی مصرف بهینه گاز و صرفه جویی در این انرژی خدادادی را مستلزم همکاری همه هموطنان و اطلاع رسانی به موقع توسط رسانه‌ها دانست و افزود: استفاده از پرده‌های ضخیم، کم کردن شعله مستقیم گاز، مسدود کردن خروجی کانال‌های کولر، دو جداره کردن درز پنجره‌ها و تنظیم درجه موتورخانه‌ها روی ۶۰ درجه سانتی گراد و حتی کمتر از جمله راهکارهای صرفه جویی در مصرف گاز و درست مصرف کردن به شمار می‌روند.

مسئول سیستم‌های نرم افزاری دیسپچینگ گاز از ارائه ایده‌های نوین و تولید مقالات علمی جدید برای مصرف بهینه انرژی سخن گفت و عنوان کرد: نظام مهندسی خوشبختانه نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت کرده و تغییرات زیادی داشته اما برای هوشمندسازی ساختمان‌ها نیازمند همکاری سایر ارگان‌ها مانند شهرداری‌ها هستیم تا صرفه جویی در انرژی محقق شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha