تحقق وعده‌ای دیگر در هلال احمر/ کاروان سلامت در گلستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از برگزاری کاروان سلامت در روستای شیرنگ علیا و رونمایی از خودرو ویژه آموزش امدادی برای اولین بار درکشور خبرداد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از علی آبادکتول؛ قاسم غریب آبادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با اعلام این خبر اظهار داشت: جمعیت هلال احمر گلستان براساس وعده های داده شده به مردم و در راستای ارائه بهترین خدمت در دورترین و محروم ترین مناطق استان امروز برای اولین بار در کشور خودرو ویژه آموزش را وارد عرصه خدمت کرد.

وی افزود: این خودرو با تجهیزات کامل تمامی آموزش های عمومی و نجات تجهیز شده و برای تحقق شعار هر خانواده یک امدادگر با استفاده از ظرفیت ۳ مربی شروع به فعالیت کرده است.

غریب آبادی ادامه داد: از امروز این خودرو با حضور در مناطق صعب العبور و محروم استان در راستای ارائه خدمات آموزشی امدادی حضور خواهد یافت.

مدیرعامل هلال احمر گلستان خاطرنشان کرد: یکی از وظایف تعیین شده این جمعیت رسیدگی و کاهش آلام جامعه است که در حال حاضر با استفاده از طرح کاروان سلامت ضمن ارائه خدمات پزشکی و دارویی به مناطق مختلف استان عزیمت و شعار همبستگی را به نمایش گذاشته ایم.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون این پنجمین مرحله از کاروان سلامت است که با اعتبار یک میلیارد تومان و استفاده از ظرفیت ۳۰ نفره داوطلبین اعم از پزشک و کادر درمانی از صبح امروز در روستای شیرنگ علیا شهرستان علی آباد کتول مشغول به فعالیت می باشد.

غریب آبادی همچنین با اشاره به ادامه دار بودن این چنین برنامه هایی گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده تا پایان سال ۵ کاروان سلامت دیگر در استان برپا خواهد شد تا مردم علاوه بر دریافت خدمات پزشکی و پیرا پزشکی از خدمات آموزشی نیز بهره مند شوند.

این مقام مسئول در پایان به توضیع اقلام پزشکی همچون ویلچر اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال تاکنون بیش از 100 قلم انواع اقلام پزشکی بعنوان هدیه به نیازمندان تقدیم شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha