بیمارستان تخصصی صحرایی دیگر در گلستان

صبح امروز با همت بسیج جامعه پزشکی یازدهمین بیمارستان تخصصی بسیج در روستای وحدت اسلامی شهرستان آق‌قلا افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از آق‌قلا؛ سعید گل فیروزی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان در این مراسم گفت: بسیج همواره کمک‌کار جامعه سلامت است و در ایام کرونا با راه‌اندازی قرارگاه شهید سلیمانی خدماتی بی‌شماری ارائه کرد.

سعید گل‌فیروزی در آیین افتتاح یازدهمین بیمارستان تخصصی صحرایی اظهار کرد: این بیمارستان عرصه خدمتی دیگر برای مردم این منطقه است که بنا به گفته رهبر انقلاب این مردم؛ ولی‌نعمت ما هستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان ادامه داد: این بیمارستان صحرایی به مدت سه روز دایر خواهد شد و از تلاش همکاران قدردانی می‌کنیم.

دکتر گل‌فیروزی بیان کرد: بسیج همواره کمک‌کار جامعه سلامت بوده و در ایام کرونا با راه‌اندازی قرارگاه شهید سلیمانی خدماتی بی‌شماری انجام دادند.

رییس دانشگاه گفت: خدمات بسیج در ایام کرونا به‌ویژه در امر واکسیناسیون بر کسی پوشیده نیست و این اقدام جای قدردانی دارد.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به راه‌اندازی بیمارستان صحرایی و خدمات بی‌شمار جامعه پزشکی در ایام کرونا گفت: تاریخ هیچگاه مجاهدت جامعه پزشکی را فراموش نخواهد کرد.

سردار سید موسی حسینی در آیین افتتاح بیمارستان صحرایی در بخش وشمگیر اظهار کرد: گروه‌های جهادی با عناصر جهادی در مناطق محروم حضور پیدا می‌کنند و خدمت به مردم را افتخار می‌دانند.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: نکته دیگر این است افرادی که در مناطق محروم حضور پیدا می‌کنند نه‌تنها خدمت ارائه می‌کنند؛ بلکه تعالی و خودسازی را در این ارائه خدمت به دست می‌آورند.

سردار حسینی در ادامه بیان کرد: این بیمارستان صحرایی به یاد شهدای غزه راه‌اندازی شده و وقتی به جنایات رژیم صهیونیستی نگاه می‌کنیم برای ایستادن در کنار مردم نوار غزه نیازی نیست مسلمان باشیم تنها کافی است انسان باشیم تا در کنار آنها ایست کنیم.

سردار حسینی افزود: هدف اصلی رژیم صهیونیستی کوچ‌دادن مردم نوار غزه است و کار بزرگی را حماس انجام دادند و رهبر انقلاب فرمودند دست و بازی طراحان این عملیات را می‌بوسیم.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان ابراز داشت: رژیم صهیونیستی به دنبال تخریب مسجدالاقصی بود و به دنبال آن بود با یورش به غزه نزدیک به ۵۰۰ هزار نفر را به خاک و خون بکشاند و مردم غزه را در صحرای سینا آواره کند.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان تأکید کرد: آمریکا درصدد بود که با ائتلاف با رژیم صهیونیستی و فشار به غزه باعث شور نمایندگان حماس این رژیم پلید را به رسمیت بشناسند و اگر این اتفاق در سازمان ملل می‌افتاد جنایات رژیم صهیونیستی تمامی نداشت.

سردار حسینی متذکر شد: گرفتن نبض شاهراه اقتصادی دنیا از دیگر اهداف رژیم پلید صهیونیستی بود؛ اما طوفان الاقصی تمامی این اهداف را بر باد داد و معادلات آنها را برهم زد و امروز به یاد شهدا غزه این بیمارستان صحرایی راه‌اندازی شد.

این مقام مسئول تأکید کرد: تاریخ هیچگاه مجاهدت شما پزشکان و کادر درمان را فراموش نخواهیم کرد زمانی که فردی به دلیل کرونا جرئت نداشت جسد پدرش را به آغوش بکشد و بر بالین بیمار حاضر شود مجاهدانه ایستادند.

دکتر حجت‌الله یامی مسئول بسیج جامعه پزشکی گلستان اظهار کرد: این بیمارستان صحرایی از هشتم الی ۱۰ آذر دایر خواهد بود و به مردم منطقه وشمگیر ارائه خدمت می‌دهد.

مسئول بسیج جامعه پزشکی گلستان ادامه داد: در این بیمارستان صحرایی ۱۸ متخصص در ۶ گروه پزشکی، چهار پزشک عمومی و ۱۰ پرستار برای ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به‌کارگیری شده است.

دکتر یامی بیان کرد: خدمات تخصصی داخلی قلب، زنان، اطفال روان‌پزشکی و طب سنتی، خدمات عمومی پزشکی عمومی شامل تزریقات و پانسمان خدمات تشخیصی و سونوگرافی، خدمات دندان‌پزشکی شامل بهداشت دهان و دندان، غربالگری، کشیدن و ترمیم، خدمات آموزشی آموزش بهداشتی، مشاوره غربالگری قند خون، فشارخون و غیره ارائه می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha