اجرای ۲۲۵عنوان برنامه در هفته بسیج در شهرستان لامِرد

سرهنگ جعفری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد گفت: ۲۲۵ عنوان برنامه در هفته بسیج در شهرستان لامرد اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، سیدمحمود جعفری فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامِرد در جمع خبرنگاران گفت: شعار محوری امسال در هفته بسیج "بسیج امید ملت ایران" است و هر جاکه نیاز به حضور بسیج باشد، در کنار مردم است و این بسیج پرشورتر از همیشه حضوری فعال تر خواهد داشت.

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد گفت: بسیج پای کار انقلاب بوده و هست و در هفته بسیج امسال نیز به صورت ویژه تر با اجرای این برنامه ها اثبات خواهد کرد که ۲۲۵ برنامه در هفته بسیج امسال در شهرستان لامرد صورت خواهد گرفت.

وی به تعدادی از برنامه های شاخص هفته بسیج اشاره کرد و گفت: یکی از اولویت های بسیج محرومیت زدایی در حوزه های راه، آب، برق، و... است که در این هفته نیز دوتیم پزشکی به مناطق محروم اعزام خواهیم کرد.

فرمانده سپاه لامرد افزود: در هفته بسیج هشت برنامه ورزشی به اجرا در خواهد آمد، و ۱۴ یادواره شهدا نیز در شهرستان لامرد انجام خواهد شد.

او با بیان این مطلب که نشست جهاد تببین بعنوان مهم ترین برنامه که مدنظر رهبری نیز می باشد در قالب ۱۸ برنامه به اجرا در خواهد آمد افزود: رزمایش اردوهای جهادی توسط گروه جهادی در قالب هفت گروه جهادی انجام خواهد شد.

سرهنگ جعفری گفت: نذرخون، اکران ۸ مورد فیلم ارزشی، نمایش اقتدار گشت های رضویون، اجرای اردوی راهیان پیشرفت بسیج از دیگر برنامه های این هفته است.

سرهنگ جعفری گفت: حضور در صبحگاه مدارس در قالب ۳۵ برنامه و دورهمی و تجلیل از رزمندگان در قالب ده گروه در هفته بسیج انجام خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha