اجرای طرح بشری در گلستان با ۸۲۹ قرآن آموز

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: طرح بشری با ۷۸ کلاس و ۸۲۹ قرآن آموز درحال اجراست.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از گرگان؛ حسن دیلم رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: طرح بشری یکی از طرح‌های پرکاربرد و کلیدی در توانمندسازی مربیان قرآنی است.

وی افزود: طرح بشری یکی از روش های آموزش نوین قرآن کریم است و توانمندسازی با در نظرگرفتن ماهیت و ساختار اصلی آموزش قرآن با بهره‌مندی ما از روش های نوین آموزشی شرایط برای همه افراد در هر سطح از اهداف اجرای این طرح است.

دیلم کیفیت بخشی به فعالیت‌ در مؤسسات را اولویت اصلی متولیان قرآنی دانست و تاکید کرد: مؤسسات قرآنی با توجه به رسالت خود در راستای ترویج فرهنگ قرآن‌خوانی بین آحاد مردم، می‌توانند با استفاده از روش «بشری» فعالیت کنند.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با بیان اینکه طرح قرآنی بشری یکی از روش‌های برتر در عرصه آموزش قرآن کریم است، افزود: معلم و مربی مسلط به این شیوه می‌تواند گام مؤثری در این عرصه بردارد.

وی خاطرنشان کرد: دوره آموزش طرح بشری به عنوان آموزش نوین قرآن کریم در سال گذشته با حضور ۹۰ نفر از مربیان و علاقه‌مندان و اساتید کشوری برگزار شد که بعد از آزمون عملی شرکت کنندگان، ۱۰ نفر به عنوان مربی پذیرفته شدند.

دیلم اظهارداشت: در حال حاضر نیز ۴۰ مربی قرآنی در طرح بشری استان گلستان با برگزاری ۷۸ کلاس با حضور ۸۲۹ قرآن آموز در سطح استان مشغول فعالیت هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha