تکیه گاه اصلی ما بعد از هشت سال دفاع مقدس ارزش های دینی و انقلابی است

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا،گفت: تکیه گاه اصلی ما بعد از هشت سال دفاع مقدس ارزش های دینی، انقلابی و رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان،
سردار سرتیپ محمد شرفی صبح روز جمعه (۳۱ شهریورماه) در رژه نیروهای مسلح ضمن آغاز گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با بیان اینکه انقلاب اسلامی در اوج جنگ سرد بین دو ابر قدرت شرق و غرب به پیروزی رسید اظهار کرد: بعد از اضمحلاح رژیم ستمشاهی که در۲۲ بهمن سال ۵۷ رخ داد تمامی ساختارهای نظام جمهوری اسلامی ایران اعم از ساختارهای سیاسی، فرهنگی و اعتقادی نسبت به سال های رژیم گذشته از تحولات عجیبی برخوردار شد.

وی با اشاره به اینکه یک موازنه قدرت در منطقه، تحت عنوان نظام مقدس جمهوری اسلامی شکل گرفت که تمامی منافع استکبار و سلطه را در این منطقه به خطر انداخت افزود: دشمنان به هر طریقی و به هر نحوی تلاش کردند تا نظام نوپا جمهوری اسلامی ایران قوت نگیرد که در ابتدا در کشور ناامنی را توسعه دادند تا به هر طریقی نظام نوپا تضعیف شود.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا تصریح کرد: دشمن وقتی فهمید نظام جمهوری اسلامی ایران با هدایت های معمار کبیر انقلاب با شتاب رو به جلو در حال حرکت است اقدام به حذف بسیاری از علمای تاثیرگذار برای انقلاب اسلامی، انحلال ارتش جمهوری و...کردند ولی روز به روز با هدایت های رهبری نظام فوت گرفت.

سردار سرتیپ شرفی با بیان اینکه دشمن در ۳۱ شهریور سال ۵۹ دستور حمله به کشور ایران توسط صدام حسین داده شد، افزود: که در ابتدا از طریق هوایی۱۰ فرودگاه کشور از جمله مهرآباد را بمباران و بصورت زمینی نیز ۱۵ هزار کیلومتر از خاک ایران و ۱۰ شهرستان را به تصرف خود درآوردند و در شرایط نابرابر، جنگی بر ایران تحمیل شد.

وی با یادآوری اینکه دشمن در آن زمان از انسجام و ارتش کلاسیک بالایی برخوردار بود، بیان کرد: با این اوصاف با رهبری امام راحل شرایط در کشورنسبت به روزهای گذشته متفاوت تر شد و راهبرد امام راحل در مقابله با دشمن، ایجاد توان دفاعی مردمی بود که با تشکیل ارتش و بسیج ۲۰ میلیونی و سازماندهی مردم در ابعاد مختلف و تقویت ارتش و همچنین ورود سپاه پاسداران به جنگ دشمنان به تصورات غلط خود و اهداف و برنامه های عملیاتی خود نرسیدند.

این مسئول تصریح کرد: پس از آن نظام روز به روز شاهد موفقیت در جبهه های مختلف بود، هر چند که سنگرهای ما به قربانگاه های جوانان تبدیل شد اما دنیا شاهد است که ایرانیان به صورت تمام قوا توانستند از آرمان نظام دفاع کنند و اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیفتد.

سردار شرفی آن چیزی که به عنوان دستاورد از هشت سال دفاع مقدس داریم این است که ایرانیان به اعتماد به نفس بالایی دست پیدا کردند و به دنیا مخابره شد که میشود با تکیه بر اعتقاد و دین و رعایت باورهای اسلامی میشود دشمنان را سرکوب کرد.

وی ادامه داد: همچنین دنیا به توانمندی ملت ایران پی برد و متوجه شدند که ایران جایی نیست که دشمنان بتوانند در آن قدم بگذارند چرا که مردم ایران را در ابعاد مختلف شناخته بودند و همچنبن فهمیده بودند کا در مقابل دنیای کفر مردم ایران تمام قد ایستاده است‌.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا با بیان اینکه کشور ایران از استقلال لازم برخوردار شد و دیگر متکی به قدرت های نظامی و...نشد، اظهار کرد: تکیه گاه اصلی ما بعد از هشت سال دفاع مقدس ارزش های دینی، انقلابی و رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری است.

سردار شرفی با بیان اینکه چندین سال است که نطام جمهوری اسلامی ایران مورد تهدیدات و تحریم های نظام سلطه است، افزود: با چنین وجودی با نبوغ و خلاقیت ایرانیان در تمامی عرصه ها از موفقیت خوبی برخودار هستیم،و یک کشور مستقل هستیم و شاهد افق های درخشان برای کشور ایران هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha