پیام ویژه رهبر انقلاب برای نیروهای انتظامی و حشدالشعبی عراق

رهبر انقلاب از دولت، ملت، نیروهای انتظامی و حشدالشعبی عراق برای پذیرایی از ۲۲ میلیون زائر اربعین حسینی تشکر و قدردانی کردند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت(طبنا)صبح امروز هزاران نفر از مردم استان‌های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی با حضور در حسینیه امام خمینی با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

رهبر انقلاب در این دیدار از دولت، ملت، نیروهای انتظامی و حشدالشعبی عراق برای پذیرایی از ۲۲ میلیون زائر اربعین حسینی قدردانی کردند .

ایشان با بیان اینکه لازم می‌دانم که از ملت عراق به خاطر پذیرایی و میهمان‌نوازی ارزشمندشان در ایام اربعین تشکر کنم، فرمودند: شوخی نیست، بیش از ۲۲ میلیون زائر را در بین راه نجف و کربلا یا کاظمین و کربلا، عراقی‌ها در طول چندین روز پذیرایی و میزبانی کردند. دار و ندار خود را گذاشتند، این واقعا جای تشکر دارد. صمیمانه از برادران و خواهران عراقی تشکر می‌کنم.

رهبری انقلاب تاکید کردند: از مسئولین عراقی به ویژه حشدالشعبی، از نیروهای انتظامی عراق، از دولت عراق که امنیت را برقرار کردند، تشکر می‌کنم. از نیروی انتظامی خودمان هم صمیمانه تشکر می‌کنم در این قضایای رفت‌وآمدها در مرز کار کردند، شب و روز نشناختند، اینها خیلی ارزش و قیمت دارد. قدر این نیروهای فداکار و جوانان خوب در بخش‌های مختلف را باید بدانیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha