کد خبر: 204137
۱۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۱۵
«بذرپاش» در بزرخ استیضاح

آیا تجربه رستم قاسمی که زمانی وزیر وزارتخانه مهم نفت بود و وزیر راه شد کافی نیست که مجدداً بیت‌المال را هدر ندهیم و عنصری کارآمد، متخصص و با تجربه برای این وزارتخانه بگماریم که متاسفانه آقای بذرپاش فاقد هر سه این موارد در حوزه راه و مسکن هستند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت(طبنا)روز گذشته خبری مبنی بر اینکه قرار است «مهرداد بذرپاش»، وزیر راه و شهرسازی استیضاح خواهد شد البته بعد از گذشت چند ساعت خبر تکذیب شد. در این تکذیبیه آمده است محتوا مربوط به گذشته بود که اکنون در رسانه‌های منتشر شده است. دفتر «علی اصغر خانی»، عضو کمیسیون عمران مجلس، درپی انتشار محتواهایی به نقل از این نماینده مجلس در خصوص وزیر راه و شهرسازی، و حوزه مسکن، گفت: «این نماینده مجلس در چند روز گذشته هیچ مصاحبه‌ای با هیچ رسانه‌ای نداشته است و محتواهای منتشر شده می‌تواند برگرفته از سخنان این عضو کمیسیون عمران در سال‌های گذشته و وزیر پیشین باشد. انتشار محتواهایی که مربوط به وزرای قبلی است در زمان کنونی و با توجه به فعالیت موثر و مستمر وزیرفعلی راه و شهرسازی از طرف برخی رسانه‌ها و در شبکه‌های اجتماعی جای تامل دارد. اصلا موضوع استیضاح وزیر راه و شهرسازی در مجلس مطرح نبوده و نیست و شاهد این‌ موضوع هستیم که از وقتی ایشان سکان وزارت راه و شهرسازی را بر عهده گرفتند تمامی امور چه در حوزه مسکن و چه حوزه حمل ونقل و زیرساختی با شتاب بسیار بالایی در حال انجام هست.

باتوجه به این تکذیببه نباید فراموش کنیم که بذرپاش مخالفان زیاد و البته پرنفوذی دارد که می‌توانند در آینده او را به صحن مجلس بیاورند. «مجتبی توانگر»، نماینده مردم تهران در مجلس روز که وزیر راه قرار بود رای اعتماد بگیرد در جایگاه مخالف ایستاد وگفت: «گزارش های ۴ ماهه و ۶ ماهه دیوان پر از اشکال و ایراد است که با حضور وزیر نیرو در کمیسیون انرژی بررسی شد. اگر بذرپاش موفق بوده در دیوان بماند و موفق‌تر بشود. از رییس سازمان بازرسی سوال کنید که وقتی تعجیل در انتخاب بذرپاش را دیدند با یکی از بزرگان مجلس تماس گرفتند و از این انتخاب انتقاد کردند. مملکت قحط الرجال نیست بذرپاش نه سابقه راه دارد و نه شهرسازی.

آیا تجربه رستم قاسمی که زمانی وزیر وزارتخانه مهم نفت بود و وزیر راه شد کافی نیست که مجدداً بیت‌المال را هدر ندهیم و عنصری کارآمد، متخصص و با تجربه برای این وزارتخانه بگماریم که متاسفانه آقای بذرپاش فاقد هر سه این موارد در حوزه راه و مسکن هستند. حتی در حوزه نظری او بعد از جلسات متعدد در کمیسیون‌های مجلس هنوز نمی‌دانند که چگونه می‌خواهند تامین مالی ۴ میلیون مسکن را انجام دهند و حتی نه در کمیسیون‌ها و در جلسه شب گذشته فراکسیون، حاضر نیستند این جمله شفاف و روشن را بگویند که آیا در پایان چهار سال دولت آقای رئیسی، می‌توانند ۴ میلیون مسکن و حتی نصف آن را به مردم تحویل دهد یا نه. این کشور حداقل یک میلیون مهندسی دارد که در حوزه عمران، راه و شهرسازی تحصیل کرده و یا در حوزه ساخت و ساز بوده و هستند. سوال جدی این یک میلیون نفر این است که چرا دولت در دولت محترم دیده نشده‌اند؟ آیا یک نفر از میان خیل عظیم این افراد فردی صاحب تخصص و تجربه نبود که انتخاب کنیم و حال با معرفی آقای بذرپاش اینگونه به علم، دانش و تجربه و البته امید پشت پا بزنیم؟ همین امروز آقای بذرپاش با این افراد به گفت‌وگو بپردازند آیا اصطلاحات حداقلی این حوزه را متوجه می‌شوند تا بتوانند بر آنها مدیریت کنند و پاسخگوی مطالبات بزرگ مردم در راه و مسکن باشند. ما در جریان نیروهای انقلاب با عده‌ای قلیلی که در خیابان اغتشاش و آشوب می‌کنند مرزبندی داریم و با تمام وجود برای امنیت، رفاه و آرامش مردم در مقابل این جماعت داعشی‌صفت می‌ایستیم اما معترضین برای ما مهم و محترم هستند.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha