خدمت رسانی رایگان ۶۰۰ دستگاه اتوبوس و ۲۵۰ دستگاه ون در راهپیمایی جاماندگان اربعین

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: ۶۰۰ دستگاه اتوبوس از ۱۲ نقطه و ۲۵۰ دستگاه ون از هفت نقطه تهران، از ساعت ۵:۳۰ صبح جابه‌جایی مسافران را به صورت رایگان انجام می‌دهند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت(طبنا) محسن هرمزی سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت از ساعات اولیه صبح امروز خدمت‌رسانی به شهروندان و شرکت‌کنندگان در آیین پیاده‌روی جاماندگان اربعین را آغاز کرده‌است، گفت: ۶۰۰ دستگاه اتوبوس از ۱۲ نقطه و ۲۵۰ دستگاه ون از هفت نقطه تهران، از ساعت ۵:۳۰ صبح جابه‌جایی مسافران را به صورت رایگان انجام می‌دهند.

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران همچنین تصریح کرد: امسال برای اولین بار خدمات‌رسانی ون‌ها از ایستگاه‌های تاکسی به سمت پایانه‌های اتوبوسرانی و مترو صورت می‌گیرد.

وی اعلام کرد: جهت رفاه حال شهروندان و شرکت‌کنندگان در مراسم جاماندگان، سرفاصله قطارهای مترو کاهش یافت و قطارهای فوق‌العاده در راستای تسریع در جابه‌جایی مسافران پیش‌بینی شده و خوشبختانه خدمات‌رسانی در حوزه حمل و نقل عمومی تا این لحظه بدون مشکل انجام شده است.

هرمزی با بیان اینکه انتقال مسافران تا آخرین لحظه مراسم انجام خواهد شد، گفت: سرویس‌دهی ما چه در بخش مترو و چه در بخش اتوبوسرانی و تاکسیرانی تا لحظه پایانی با همین کیفیت ادامه خواهد یافت.

وی با اعلام اینکه تاکنون انبوهی از مسافران با ناوگان حمل و نقل عمومی جابه‌جا شده‌اند، خاطرنشان کرد: برآورد ما این است که همین روند در ساعات پیش رو نیز ادامه داشته باشد؛ آمار جابه‌جایی مسافران پس از پایان مراسم اعلام خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha