طرح سلامت خانواده مردم را سرگردان نخواهد کرد

مدیرکل سلامت خانواده و نظام ارجاع سازمان بیمه سلامت گفت: طرح سلامت خانواده مردم را سرگردان نخواهند کرد، زیرا مسیر درمان آنها مشخص و همه موارد را می‌توانند با پزشک خانواده خود مطرح کرده و از او مشورت بگیرند و پزشک نیز هر خدمتی بتواند برای او انجام می‌دهد و هزینه‌های درمان نیز بسیار کمتر خواهد شد.

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت(طبنا)،مسعود مشایخی مدیرکل سلامت خانواده و نظام ارجاع سازمان بیمه سلامت ایران اظهار کرد: با اجرای طرح سلامت خانواده، هر ایرانی یک مراقب سلامت خواهد داشت که برای مراقبت‌های سلامت به او مراجعه می‌کند، حتی اگر فرد مراجعه نکند، مراقب سلامت پیگیر خواهد بود.

وی تأکید کرد: مردم پزشک خانواده خود را انتخاب می‌کنند و به این ترتیب هر ایرانی یک پزشک خانواده دارد.

مدیرکل سلامت خانواده و نظام ارجاع سازمان بیمه سلامت ایران افزود: پزشک خانواد، پزشکی است که تمام موارد از لحاظ سلامت فرد را بررسی می‌کند و معمولاً ۹۰ تا ۹۵ درصد مشکلات توسط پزشک خانواده قابل حل است و فقط برای ۵ الی ۱۰ درصد مشکلات نیاز است فرد به پزشک متخصص مراجعه کند.

مشایخی خاطرنشان کرد: در این طرح مردم سرگردان نخواهند بود، زیرا مسیر درمان آنها مشخص و همه موارد را می‌توانند با پزشک خانواده خود مطرح کرده و از او مشورت بگیرند و پزشک نیز هر خدمتی بتواند برای او انجام می‌دهد و هزینه‌های درمان نیز بسیار کمتر خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha