قتل مرد میانسال در زرند؛ دادستانی: به شایعات توجه نکنید

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند از وقوع یک فقره قتل در بخش یزدان آباد از توابع این شهرستان خبر داد و گفت: هویت قاتل شناسایی و دستورات قضایی لازم به منظور دستگیری متهم صادر شده است و از مردم می خواهیم به شایعات توجه نکنند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ رضا یعقوبی در تشریح جزئیات این حادثه اظهار داشت: شامگاه ۱۳ شهریور، فردی از مجرمان سابقه دار، به دلیل‌ اختلافاتی از گذشته، با انگیزه ای نامشخص و با سلاح شکاری اقدام به قتل یک مرد میانسال کشاورز در بخش یزدانشهر زرند می کند.

وی افزود: پس از اطلاع از وقوع قتل و در لحظات اولیه حادثه، به منظور بررسی موضوع دستور اعزام بازپرس و کارآگاهان پلیس آگاهی به محل قتل صادر شد.

این مقام قضایی تصریح کرد: با توجه به متواری بودن قاتل، انگیزه وی همچنان نامشخص است؛ اما حسب بازجویی های صورت گرفته از مطلعان، پیش از وقوع قتل نیز میان قاتل و مقتول اختلافاتی وجود داشته و در شب حادثه، در پی درگیری لفظی و با شلیک گلوله، مقتول از ناحیه سینه دچار جراحت شده که متأسفانه در دم فوت می کند.

یعقوبی اظهار کرد: با حضور مقامات قضایی و عوامل انتظامی اقدامات لازم به منظور شناسایی محل اختفای قاتل در حال پیگیری و انجام است؛ که با وصول اطلاعات و اخبار غیرمانع از محرمانه بودن روند تحقیقات، اطلاع رسانی لازم به عمل خواهد آمد.

وی با تاکید بر لزوم توجه نکردن شهروندان به شایعات؛ خاطرنشان کرد: تحقیقات در خصوص قتل انجام شده و زوایای پیدا و پنهان آن در حال انجام است، و شهروندان ضمن خودداری از دامن زدن به شایعات می توانند اطلاعات مستند خود را به مراجع انتظامی شهرستان، گزارش کنند./ اداره کل دادگستری استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha