سرپرست اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی استان کرمان منصوب شد

در حکمی از سوی معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ های وزارت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی، محمد علی کدوری به سمت سرپرست اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان کرمان منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ در حکمی از سوی معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ های وزارت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی، محمد علی کدوری به سمت سرپرست اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان کرمان منصوب شد.

در ابتدای این حکم انتصاب؛ خطاب به محمد علی کدوری آمده است: نظر به تعهد و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری استان کرمان منصوب می‌ شوید.

در بخشی دیگر از این حکم با تاکید بر اهمیت حفظ و نگهداری از میراث ارزشمند تاریخی فرهنگی، رشد و بالندگی صنایع‌ دستی و توسعه گردشگری آورده شده است: بدون شک بهره‌ گیری از توان تخصصی اندیشمندان، صاحب نظران، کارشناسان خبره، منابع انسانی موجود و تعامل جدی با مدیریت عالی استان و مسئولان استانی، هماهنگی با حوزه‌ های کاری در وزارت‌خانه، توجه به مسایل انسانی، ایجاد فضای صمیمی و دوستانه با فراهم آوردن زمینه‌ های پیشرفت شغلی کارکنان از مهمترین وظایف مدیریتی است؛ که انتظار می‌ رود در راستای تحقق اهداف متعالی وزارت، گام‌ های موثری بردارید.

شایان ذکر است؛ پیش از این فریدون فعالی به مدت چهار سال عهده‌ دار این مسئولیت بود./ اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha