اجرای طرح شناورسازی ساعت کاری ادارات، از ابتدای مهرماه در پایتخت

استاندار تهران گفت: طرح شناورسازی ساعت کاری ادارات، برای مدیریت ترافیک از ابتدای مهرماه آغاز خواهد شد، شهروندان تهرانی برای رفت و آمد به محل کار و تحصیل حدامکان از وسایل حمل‌ونقل عمومی استفاده کنند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت (طبنا) علیرضا فخاری امروز _ یک‌شنبه دوازدهم شهریورماه_ با اشاره به اجرای طرح شناورسازی ساعت کاری ادارات از ابتدای مهرماه اظهار کرد: جلسه‌های متعددی در شورای ترافیک استانداری برگزار شده است که از مهرماه برای مدیریت ترافیک این طرح ساعت کاری ادارات اجرا خواهد شد.

وی افزود: امسال سعی شده است تناسبی میان ساعت کاری اداره‌ها با مراکز آموزشی ایجاد شود و به نوعی تقسیم ترافیک شود تا کارکنان، دانش‌آموزان و دانشجویان در ساعتی معین به محل کار و تحصیل خود بروند.

استاندار تهران با بیان اینکه سیستم حمل‌ونقل عمومی پایتخت ازجمله ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی تقویت خواهد شد، تصریح کرد: از شهروندان تهرانی درخواست می‌شود، حتی‌الامکان برای رفتن به محل کار و تحصیل از حمل‌ونقل عمومی استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه مدیریت ترافیک شهری پایتخت نیازمند عزم جدی دولت و مدیریت شهری است، ادامه داد: برای مدیریت ترافیک پایتخت در زمان شلوغی، تمام افراد در یک مسیر قرار دارند.

فخاری خاطرنشان کرد: ناوگان حمل‌ونقل عمومی پایتخت فرسودگی چندین‌ساله دارد و به همت وزارت صمت تلاش شده که اتوبوس و تاکسی‌های جدید به این ناوگان تزریق شود.

استاندار تهران ادامه داد: مهرماه نیز پیش‌بینی شده است تا حداقل ۱۰۰ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان تهران وارد شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha