افتتاح و کلنگ‌ زنی ۵۸ طرح عمرانی در فهرج

در سفر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان به شهرستان فهرج، ۵۸ طرح عمرانی با اعتبار ۵۹۴ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ‌ زنی شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ رحمان جلالی در حاشیه افتتاحیه این طرح ها، گفت: این حرکت پیامی دارد به همه که دولت آیت‌ الله رئیسی، دولت محرومیت‌ زدایی است و به آن افتخار می‌ کنیم.

وی افزود: فرماندار برنامه‌ های کوتاه مدت، میان مدت و برنامه‌ های راهبردی و بلند مدت را برای پیشرفت شهرستان ارائه کند و با فعالیت تمام اقشار دولتی و مردم در این شهرستان گزارش‌ ها تا به الان قابل قبول بوده و به گفته رهبر به قله نزدیک شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با اشاره به اینکه این افتخارات حاصل تلاش‌ های همه مسئولین بوده، تصریح کرد: این افتخارات نباید ما را دچار خودفریبی کرده و ما را از روحیه انقلابی و گفتمان ولایت دور کند، در عرصه اقتصادی همان نسخه اقتصاد مقاومتی که بر مبنای سیاست‌ های نظام توسط رهبری تدوین و ابلاغ شد، نسخه شفابخش جنگ اقتصادی و تحریم‌ها بود.

به گفته فرماندار فهرج این طرح‌ ها شامل؛ مجتمع ورزشی روستای سکهور، بهره‌ برداری از کارخانه آسفالت، آسفالت معابر روستاها، آغاز طرح مالچ‌ پاشی و بیابان‌ زدایی در سطح هزار هکتار، بهره‌ برداری از روکش راه‌ های روستایی، بهره‌ برداری از ۸ زمین چمن مصنوعی در روستاها و چندین طرح عمرانی دیگر هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha