منتظری: معاندان با همه تلاش خود نتوانستند انقلاب را به زانو درآورند

رئیس دیوان عالی کشور، تاکید کرد: رئیس دیوان عالی کشور با بیان اینکه انقلاب ما ریشه در اسلام، قرآن و ولایت دارد، گفت: مادام که محور انقلاب، قرآن، اسلام و ولایت است؛ دشمنان موفق نخواهند شد انقلاب را زمین بزنند و این یک وعده الهی است و معاندان با همه تلاش خود نتوانستند انقلاب را به زانو درآورند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت(طبنا)حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری رئیس دیوان عالی کشور در جلسه هیأت عمومی با اشاره به فرارسیدن ایام اربعین حسینی اظهار داشت: بسیاری از عاشقان و دلدادگان ابا عبدالله الحسین (ع) در مسیر زیارت اربعین یکی از پرافتخارترین صفحات کتاب ولایت و تبعیت از امامت را ورق می زنند که تاریخ کمتر نمونه ای از آن را شاهد بوده است.

رئیس دیوان عالی کشور با تأکید بر اثرات معنوی، اجتماعی و سیاسی حرکت عظیم و ارزشمند زیارت اربعین گفت: ان شاءالله همه ما مشمول شفاعت آن حضرت و دعای زائرینش باشیم، صحنه هایی که عاشقان امام حسین (ع) در این ایام و در مسیر پیاده روی و زیارت کربلا می آفرینند، حقیقتاً بسیار ارزشمند و درس آموز است.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری در بخش دیگری از سخنانش ضمن تبریک هفته دولت به خدمتگزاران خدوم و صدوق تصریح نمود: برای دولتمردان آرزوی موفقیت دارم، انصافاً دولت امروز با تمام توان در جهت رفع مشکلات مردم در تلاش است، البته مشکلات در وضعیت معیشت مردم مشهود و ملموس است که بخشی از آن ریشه جهانی دارد و بخش دیگری نیز مربوط به سنگ اندازی هایی است که از سوی معاندین صورت می گیرد.

رئیس دیوان عالی کشور ادامه داد: باید زمینه شکست دشمن را بیش از پیش فراهم کنیم، با فراهم کردن بسترها و پشتیبانی و حمایت از شرکت های داخلی ، ملت توانمندی های خود را نشان می دهد؛ همانطور که روز گذشته شاهد بودیم یکی از بزرگترین پروژه های صنعت نفت به دست مهندسین ایرانی انجام شد.

وی با اشاره به شهادت دو خدمتگزار ارزشمند و ولایی شهیدان رجایی و باهنر و حوادث دهه شصت عنوان نمود: یکی از وحشتناک ترین جنایاتی که عوامل استکبار و سرسپردگان آمریکای متجاوز یعنی سازمان منافقین در این کشور به وجود آوردند در دهه شصت و در حادثه هفتم تیر و هشتم شهریور بود که سرمایه های ارزشمندی را در آن سال از دست دادیم.

رئیس دیوان عالی کشور ادامه داد: حوادثی که در سال ۶۰ و سالهای بعد اتفاق افتاد و تاکنون نیز ادامه دارد به تنهایی می توانست یک کشور را از پا در بیاورد، این جنایات که توسط جریان نفاق که ریشه در استکبار دارد و آبشخور آن کشورهای غربی و رژیم غاصب صهیونیستی است؛ نتوانست انقلاب را زمین‌گیر کند و معاندین با همه تلاشی که کردند نتوانستند انقلاب را به زانو درآورند.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری با بیان اینکه انقلاب ما ریشه در اسلام و قرآن و ولایت دارد، افزود: مادام که محور انقلاب؛ قرآن، اسلام و ولایت است دشمنان موفق نخواهند شد انقلاب را به زمین بزنند و این یک وعده الهی است.

رئیس دیوان عالی کشور خطاب به قضات گفت: گره گشایی از کار مردم از نعمات الهی است اگر این کار را نعمت بدانید با تمام وجود از آن استقبال خواهید نمود و خستگی به خود راه نمی دهید؛ بنابراین خدمت به مردم را در این نظام قدر بدانید و کار مراجعه کننده را در همان روز انجام دهید و کار امروز را به فردا موکول نکنید.

گفتنی است : در جلسه هیأت عمومی از زحمات آقای حجت الاسلام والمسلمین نبی‌الله داوودی مازندرانی تقدیر به عمل آمد و رئیس دیوان عالی کشور برای ایشان در سمت ریاست دادگاه عالی انتظامی قضات آرزوی موفقیت نمود.

شایان ذکر است؛ در این جلسه، حجت الاسلام و المسلمین سیدرضا کریمی حسینی به عنوان معاون قضایی دیوان عالی کشور و آقای علی اکبر بختیاری به عنوان عضو معاون و رئیس دفتر رئیس دیوان عالی کشور معارفه شدند و از زحمات آقای حمیدرضا موحدی قدردانی به عمل آمد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha