ایران در خط مقدم مبارزه علیه تروریسم قرار دارد

سخنگوی وزارت خارجه با بیان اینکه امروز در تقویم، روز مبارزه با تروریسم است، گفت: ملت ایران در مبارزه علیه تروریسم در خط مقدم قرار دارد و از بزرگترین قربانیان تروریسم به شمار می‌رود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت(طبنا)ناصر کنعانی در نشست خبری، اظهار داشت: به عنوان دستگاه دیپلماسی و یکی از ارکان دولت در نمایشگاه روایت خدمت حضور داریم.

وی ادامه داد: نمایشگاه روایت خدمت در هفته دولت و در سالروز شهادت شهید والا مقام شهید رجایی و یار باوفای او شهید باهنر است. هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان را گرامی می‌داریم.

سخنگوی وزارت خارجه افزود: همه دولت‌ها همواره تلاششان این بود که مشی این دو شهید بزرگوار را سرلوحه کار قرار دهند. لازم می‌دانیم مشی شهیدان والامقام را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی افزود: امروز در تقویم ملی ایران روز مبارزه با تروریسم است. ملت ایران هم در مبارزه علیه تروریسم در خط مقدم قرار دارد و از بزرگترین قربانیان تروریسم به شمار می‌رود.

کنعانی در موردتحرکات نظامی اخیر آمریکا در سوریه و عراق، گفت: در مورد تحرکات آمریکا در منطقه موضع ما روشن است. حضور نظامیان آمریکا در خاک سوریه غیر قانونی است و عامل استمرار بی ثباتی است

وی ادامه داد: تاریخ حضور آمریکا در منطقه نشان داده که این حضور همواره باعث بی ثباتی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha