ابعاد عجیب از جعل مدرک داور فوتبال ایران

یک داور در فوتبال ایران مدارکی را جعل کرده است.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت(طبنا)صبح امروز در یک برنامه تلویزیونی بحث جعل مدرک یکی از داوران فوتبال کشور مطرح شد.

در این برنامه احمدرضا براتی، سرپرست هیات فوتبال تهران اعلام کرد اعضای سابق کمیته داوران این استان بدون اطلاع و امضای خودش و دبیر هیات لیستی را برای حضور داوران تهرانی در کلاس‌های پیش فصل ارائه کرده‌اند که نام داور مذکور هم در این لیست قرار دارد.

نکته عجیب این است پس از ارجاع پرونده تخلف این داور با نام اختصاری(ق) به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، او ظاهرا ۱۰ میلیون تومان جریمه شده و ۶ ماه محرومیت تعلیقی به مدت ۲ سال نیز برایش در نظر گرفته شده است. اگر فرد مورد اشاره در این ۲ سال مرتکب تخلفی شود، این ۶ ماه محرومیت نیز برایش اجرا خواهد شد.

طبق پیگیری‌های خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، این داور که در سال‌های اخیر حضور در لیگ یک را تجربه کرده حدود ۵ سال صغر سنی دارد و با ارائه یک شناسنامه جعلی، سال تولدش که مربوط به ابتدای دهه ۶۰ است به اواخر این دهه رسانده است.

این داور درتلاش است طبق برخی رایزنی‌ها پس از مدت‌ها فعالیت در لیگ یک امسال در لیگ برتر هم قضاوت کند اما تاکنون در این مسابقات سوت نزده است‌.

برخی داوران استان تهران که اعتقاد دارند این داور با صغر سنی خود حق آنها را برای حضور در مسابقات فوتبال کشور پایمال کرده است، از وی شکایت کرده‌اند.

البته به نظر می‌رسد برای تخلفی اینچنینی که سبب تضییع حق سایر داوران شده است، باید جرائم بازدارنده و سخت‌گیرانه‌تری از جانب کمیته اخلاق در نظر گرفته می‌شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha