دستگاه MRI بیمارستان کهنوج از پیشرفته ترین محصولات در دنیاست

وزیر بهداشت با اشاره به تامین تجهیزات پزشکی پیشرفته در شهرستان کهنوج، این اقدام را ارزنده خواند و گفت: خوشبختانه دستگاه MRI بیمارستان کهنوج که از پیشرفته ترین محصولات در دنیاست، نصب و راه اندازی شده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دکتر بهرام عین اللهی در حاشیه بازدید از بخش تصویربرداری بیمارستان ۱۲ فروردین کهنوج، توجه به مناطق کمتر توسعه یافته و محرومیت زدایی را اصلی ترین رویکرد و هدف دولت مردمی دانست و گفت: با تلاش های ارزنده دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و مسئولان محلی، اقدامات ارزشمندی برای ارتقای سلامت جنوب کرمان انجام شده است.

وی افزود: هدف اصلی ما ارائه خدمات درمانی مورد نیاز مردم در مناطق محل سکونت شان است؛ تا هیچ بیماری برای دریافت خدمت، نیازمند مراجعه به مرکز استان یا استان های همجوار نباشد.

وزیر بهداشت با اشاره به تامین تجهیزات پزشکی پیشرفته در شهرستان کهنوج، این اقدام را ارزنده خواند و بیان کرد: خوشبختانه دستگاه MRI بیمارستان کهنوج که از پیشرفته ترین محصولات در دنیاست، نصب و راه اندازی شده است.
دکتر عین اللهی با اشاره به تامین دستگاه های دیالیز و اجرای طرح توسعه اورژانس بیمارستان ۱۲ فروردین، یادآور شد: تکمیل بیمارستان جامع ۲۲۰ تختخوابی کهنوج با اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار از سوی دولت، در دستور کار است که امیدواریم در سال آینده، تکمیل و افتتاح شود.
گفتنی است؛ بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی کهنوج در زمینی به مساحت ۵۰ هزار متر مربع و زیربنای ۲۳ هزار متر مربع در ۳ طبقه با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد، در حال احداث است.
وبدا
انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha