تاکسی‌های هیبریدی در شهر تهران جایگزین خودروهای فرسوده می‌شود

سخنگوی دولت گفت: طبق برنامه زمان‌بندی کوتاه و بلندمدت تاکسی‌های هیبریدی در شهر تهران به تدریج جایگزین خودروهای فرسوده و خودپردازهای بنزینی می‌شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت(طبنا)علی بهادری جهرمی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: معاون اقتصادی وزیر امور خارجه در جلسه امروز هیأت دولت حاضر شد و گزارشی از اقدامات دولت ایران در توسعه روابط اقتصادی با سایر دولت ها ارائه کرد.

سخنگوی دولت عنوان کرد: همچنین گزارشی از اقداماتی که در سفرهای بین المللی رییس جمهور اجرا شده، ارائه و قرار شد موانع برداشته شود.

بهادری جهرمی با اشاره به اینکه از خادم حرم شاهچراغ (ع) بابت شجاعتی که به خرج داد، تشکر می‌کنم، ادامه داد: در نشست یکشنبه هیات دولت تصویب شد تا خدام بقاع متبرکه از برخی موارد قانون کار مستثنی شوند.

وی گفت: استاندار سیستان و بلوچستان نیز در جلسه دولت حاضر شد و مسائل مربوط به کمبود آب و زیرساخت ها و سایر مشکلات را تشریح کرد و با اتخاذ تصمیمات لازم مقرر شد بخشی از اختیارات رییس جمهور و هیات وزیران به استاندار این استان تفویض شود تا بتواند اختیارات ویژه ای در خصوص رفع مشکلات داشته باشد.

سخنگوی دولت عنوان کرد: آیین نامه واردات خودروهای سنگین و نیمه سنگین تجاری باری و مسافری کارکرده زیر پنج سال عمر از دیگر مصوبات جلسه امروز بود.

بهادری‌جهرمی بیان کرد: مصوبه دیگر هم آیین نامه تسهیل شایستگی های کارآفرینان بود تا بتوانیم حمایت موثری از کارآفرینان داشته باشیم و فرهنگ کارآفرینی ترویج شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha