کلاهبرداری ۷۲۰ میلیاردی با لینک جعلی سهام عدالت در رابر

فرمانده انتظامی شهرستان رابر گفت: بیش از ۷۲۰ میلیون ریال وجوهی که با عناوین فریبنده سهام عدالت و وام کم بهره در فضای مجازی از مالباختگان کلاهبرداری شده بود؛ با تلاش پلیس فتا این شهرستان به آنها بازگردانده شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرهنگ حمید ناصری اظهار کرد: طی مراجعه ۲ شهروند به پلیس فتا شهرستان مبنی بر کلاهبرداری مبالغی تحت عناوین جا ماندگان سهام عدالت و فروش وام کم بهره، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس فتا شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا کلاهبرداران توسط پلیس فتا شناسایی و پس از اقدامات لازم مبلغ ۷۲۴ میلیون ریال که توسط آنها کلاهبرداری شده بود به حساب مالباختگان برگشت داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رابر با بیان اینکه این ۲ متهم با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند، خاطرنشان کرد: کاربران فضای مجازی از باز کردن لینک های ناشناس تحت عناوین فروش وام کم بهره، ابلاغیه قضایی سامانه ثنا، قطعی یارانه، واریز سود سهام عدالت و اینگونه موارد خودداری کرده و اخبار و اطلاعات مربوط به واریز سود سهام عدالت را از طریق رسانه های ملی و رسمی کشور پیگیری و به پیامک های جعلی به هیچ عنوان توجه نکنند.

پلیس کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha