عرضه مستقیم پیاز، لیمو و گوجه فرنگی در کرمان

شهردار کرمان گفت: کشاورزان می‌ توانند با هماهنگی شهرداری کرمان، برای عرضه محصولات خود در محل‌ های تعیین‌ شده، اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سعید شعرباف، با اشاره به اختصاص چندین محل برای عرضۀ گوجه‌فرنگی، لیموترش و پیاز در برخی نقاط شهر ازجمله میدان‌ های «بیرم‌ آباد»، «هفت‌ باغ» و «شهدا»(مشتاق) گفت: با هماهنگی معاونت اقتصادی استاندار و در یک حرکت هماهنگ با ۱۵ کلانشهر کشور، در فصل افزایش تولید برخی محصولات کشاورزی، این محصولات فصلی را به‌ صورت مستقیم و در قالب عمده‌ فروشی در اختیار مردم قرار خواهیم داد.

وی افزود: در گام اول، توزیع سه محصول لیموترش، گوجه فرنگی و پیاز، در محل‌ های اختصاص‌ یافته، عرضه خواهد شد.

شهردار کرمان، با بیان اینکه محل‌ های مورد نظر به‌ گونه‌ ای انتخاب شده که مشکل سدمعبر و ترافیکی ایجاد نکند، تصریح کرد: کشاورزان نقاط مختلف استان کرمان از جمله جنوب استان، پیش از ورود به کرمان، برای هماهنگی، با شماره ۰۹۱۳۲۴۲۴۰۳۱ تماس بگیرند.

شعرباف، از حضور مستقیم ناظران سازمان مشاغل شهری و فرآورده‌ های کشاورزی در محل‌های عرضه این محصولات جهت نظارت بر نحوه توزیع و قیمت‌ ها خبر داد و خاطرنشان کرد: پیش‌ بینی می‌ کنیم محصولات عرضه‌ شده در نقاط تعیین‌ شده توسط شهرداری کرمان، ۳۰ درصد پایین‌ تر از قیمتِ فعلیِ شهر کرمان باشد.

شهرداری کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha