حضور بانوان در ورزشگاه استان‌ ها اتفاق مطلوبی رقم زد

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، گفت: موضوع حضور بانوان در ورزشگاه استان‌ ها اتفاقی مطلوب در حوزه ورزش بانوان در کشور رقم زده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مریم کاظمی پور در نشست روسا و نواب رئیس هیئت‌ های ورزشی استان کرمان و مسئولین ورزش بانوان شهرستان‌ ها که در محل استانداری کرمان برگزار شد، گفت: روز گذشته نخستین حضور استانی زنان را در ورزشگاه ها در قالب مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور در سیرجان استان کرمان داشتیم.

وی افزود: این موضوع برای نخستین بار در سطح استان‌ ها رقم خورد و علاوه بر جلسات هماهنگی در تهران در میدان مسابقه در کنار بانوان حضور داشتم؛ این اقدام جای قدردانی از اداره کل ورزش و جوانان استان را دارد؛ زیرا با شجاعت و درایت این موضوع را مدیریت کرد.

معاون وزیر ورزش به زیست‌ بوم جغرافیایی آمایش سرزمینی با هدف شناسایی قهرمانان و استعددها اشاره و بیان کرد: این روزها مسائل فرهنگی، هویت آفرین و شخصیت ساز ورزش در کشور می‌ تواند بسیار اثربخش باشد.

کاظمی پور با بیان اینکه معاونت قهرمانی و بانوان وزارت ورزش و جوانان ۲ بال توسعه ورزش همگانی و قهرمانی هستند، تصریح کرد: به کرمان آمدم تا دغدغه هیئت‌ های ورزشی را از نزدیک پیگیری کنم.

وی بیان داشت: وزارت ورزش و جوانان این روزها درگیر ۲ موضوع بزرگ از جمله بازی‌ های آسیایی هانگژو و مسابقات کسب سهمیه المپیک پاریس است.

شایان ذکر است؛ در این نشست نمایندگان و روسای هیئت‌ های ورزشی استان کرمان دغدغه‌ های خود را اعلام کردند.

در پایان این نشست مطبوعاتی از طیبه هادیخانی و غلامرضا سعادت خبرنگار و تصویربردار حادثه سقوط بالگرد تجلیل شد.

همچنین پاریزی مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان با اهدای لوحی از زحمات خانم دکتر کاظمی پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان قدردانی کرد.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان که روز گذشته وارد سیرجان شده بود، با همراهی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان و سایر مسئولان، از اماکن ورزشی این شهرستان و همچنین بازی گل گهر سیرجان و فولاد خوزستان دیدن کردند.

کاظمی پور و هیئت همراه صبح امروز نیز با حضور در گلزار شهدا کرمان بر سر مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سایر شهدای آرمیده در این مکان مقدس حضور یافتند و با آرمان های شهدا و امام شهیدان تجدید میثاق کردند.

اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha