در سیاست‌ گذاری استان کرمان به ورزش بانوان توجه ویژه‌ ای می‌ شود

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: حضور ۲۳ تیم بانوان در رقابت‌ های لیگ برتر نشان می‌ دهد؛ در سیاست‌ گذاری استان به ورزش بانوان توجه ویژه‌ ای می‌ شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ میثم پاریزی صبح امروز ۱۹ مرداد ماه در نشست با روسا و نواب رئیس هیئت‌های ورزشی و مسئولان ورزش بانوان استان کرمان با معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، گفت: یک میلیون و ۵۰۰ هزار متر فضای ورزشی در استان کرمان داریم، که نگاه این بود توازن و رعایت عدالت در استفاده از این فضاها در بین بانوان و آقایان صورت بگیرد و در قرارداد و نوع واگذاری فضاها در این زمینه تلاش داریم.

وی افزود: فضای اختصاصی ورزشی برای بانوان در استان کرمان، کافی نیست و باید در تکمیل و احداث پروژه‌ های جدید و نیمه تمام توجه ویژه به این امر صورت بگیرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان، تصریح کرد: در سال گذشته ۱۲۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در استان داشتیم، که ۵۰ هزار نفر آن‌ ها بانوان بودند و حضور ۲۳ تیم بانوان در رقابت‌ های لیگ برتر نشان می‌ دهد، در سیاست‌ گذاری استان به ورزش بانوان توجه ویژه می‌ شود.

پاریزی بیان کرد: در بخش ورزش قهرمانی در رقابت‌ های پارالمپیک گذشته چهار ورزشکار اعزام کردیم و سه مدال کسب کردند، که دو نفر از آنان زهرا نعمتی و عشرت کردستانی بودند.

وی در ادامه با اشاره به حضور بانوان در مسابقه دیروز لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان، افزود: از بانوان سیرجانی تشکر ویژه دارم که این اعتماد را برای حضور بانوان در رقابت‌ های ورزشی را به وجود آوردند و فضای خیلی خوبی بود و امیدواریم در مسابقات بعدی و استان‌ هایی که این امکان را دارند، شاهد حضور بانوان درمسابقات مختلف و ورزشگاه ها باشیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان، با تاکید بر توجه به مسائل فرهنگی و مسائل اخلاقی در حوزه ورزش، خاطرنشان کرد: حفظ ارزش‌ ها و شاخص‌ های فرهنگی باید خط قرمز کسانی باشد، که در حوزه ورزش تصمیم گیری می‌ کنند.

اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha