استاندار کرمان بمناسبت روز خبرنگار: نقش خبرنگاران در تحول جامعه انکارناپذیر است

استاندار کرمان در پیامی با تبریک فرا رسیدن ۱۷ مردادماه روز خبرنگار به اهالی رسانه و خبرنگاران استان بیان کرد: ارتقای سطح افکار عمومی جامعه ، نقش رسانه‌ ها و خبرنگاران را در تحوّلات انکارناپذیر کرده و اصحاب قلم به گواه تاریخ همواره در رشد و پیشرفت فرهنگی جامعه پیشرو و تاثیرگذار بوده اند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ متن پیام دکتر محمدمهدی فداکار به شرح زیر است:

« بسم الله الرحمن الرحیم »

رشد آگاهی‌ های عمومی و ارتقای سطح افکار عمومی جامعه در حوزه‌ های مختلف، نقش رسانه‌ ها، خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه‌ های جمعی و اجتماعی را در تحوّلات انکارناپذیر کرده است.

اصحاب قلم به گواه تاریخ همواره در رشد و پیشرفت فرهنگی جامعه پیشرو و تاثیرگذار بوده و تاریخ این سرزمین، مزین به نام خبرنگاران آزاده ای همچون "شهید محمود صارمی" است که با آگاهی و احساس مسئولیت وارد عرصه خبر شدند و آن را معنا بخشیدند.

خبرنگاران پر تلاش استان کرمان در انعکاس رویدادها و ظرفیت های استان نقش اثرگذار و فعالی دارند.

امید است این قشر فرهیخته و فهیم همچون گذشته خدمات و تلاش های انجام شده دولت را از یک سو و درخواست های مردم را از سوی دیگر با حفظ اصل امانت داری منعکس کرده و هرگونه کاستی احتمالی را مطرح نمایند تا مسیر خدمت به خلق هموارتر شود.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه و قلم، بویژه شهدای رسانه استان کرمان، همدلی، تلاش، مشارکت و ایفای نقش راستین و مسئولانه خبرنگاران در اعتلا و پیشرفت استان کرمان را ارج نهاده و فرا رسیدن روز خبرنگار را به اهالی رسانه و خبرنگاران پر تلاش استان تبریک عرض می نمایم.

از درگاه خداوند بزرگ سرافرازی، سلامتی و توفیق روزافزون برای جامعه رسانه ای استان مسئلت دارم.

محمدمهدی فداکار
استاندار کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha