معاینات پزشکی ۱۵۰۰ زن آسیب‌پذیر و کم‌برخوردار پایتخت آغاز شد

معاینات پزشکی بیش از ۱۵۰۰ نفر از زنان آسیب‌پذیر و کم‌برخوردار شهر تهران در درمانگاه‌های شرکت شهر سالم آغاز شد.

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت(طبنا) با همکاری اداره‌کل بانوان شهرداری تهران ، هزار و ۵۰۰ نفر از زنان فعال در مراکز کوثر در درمانگاه‌های ۸ منطقه معاینات پزشکی انجام می‌دهند.

طبق برنامه‌ریزی صورت‌گرفته، زنان آسیب‌پذیر و کم‌برخوردار معرفی شده از سوی اداره‌کل بانوان شهرداری تهران این خدمات را در درمانگاه‌های مناطق یک، چهار، پنج، ۱۰، ۱۳، ۱۴، ۱۹ و ۲۰ دریافت می‌کنند.

معاینات پزشکی زنان فعال در مراکز کوثر، از روز دوشنبه نهم مردادماه و در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی شرکت شهر سالم و سیاست عدالت در سلامت به صورت رایگان آغاز شده و کاملا رایگان است.

بر این اساس، زنان معرفی شده در درمانگاه‌های شرکت شهر سالم خدمات مختلف پزشکی و تشخیصی ازجمله معاینه پزشک، انواع آزمایش، بینایی‌سنجی، شنوایی‌سنجی، ماموگرافی و سونوگرافی دریافت کرده و در صورت تشخیص بیماری، جهت درمان به بخش‌های تخصصی ارجاع داده خواهند شد.

آماده‌باش درمانگاه‌های شرکت شهر سالم همزمان با موج شدید گرما در پایتخت

به گزارش ایسنا، پیرو موج شدید گرما در تهران همچنین مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران دستور آماده‌باش کادر درمان درمانگاه‌های مناطق این شرکت را صادر کرد.

با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی و وزارت بهداشت مبنی بر گرم شدن هوا و احتمال افزایش تعداد مراجعه افراد گرمازده و بیماران پرخطر به مراکز درمانی، امیر نورمحمدی مدیر عامل شرکت طی بخشنامه‌ای از کلیه درمانگاه‌های ۱۹ گانه خواست تا جهت پذیرش و ارائه خدمت به این افراد آمادگی‌های لازم را داشته باشند.

بر اساس گزارش سایت شهر، این بخشنامه در پی آن صادر شد که سازمان هواشناسی نسبت به گرم‌تر شدن هوای پایتخت در سه روز آینده هشدار داده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha