تحصیل بیش از ١٢ هزار دانش آموز در مدارس عشایری استان کرمان

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان، با اشاره به اینکه تحصیل بیش از ١٢ هزار دانش آموز در مدارس عشایری استان مصداق عینی عدالت آموزشی است گفت: ساماندهی مدارس عشایری اولویت اصلی آموزش و پرورش استان کرمان در قالب پروژه مهر است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ رضا رضایی در گردهمایی مدیران مدارس عشایری استان کرمان ضمن تسلیت ایام عزاداری اباعبدالله الحسین علیه السلام، خاطر نشان کرد: اگر پیشرفتی و تحولی درمدارس و آموزش و پرورش استان صورت می گیرد، پشتکار، خواسته و تلاش مدیران مدارس است.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش یک سیستم به هم وابسته است، افزود: گفتن مدرسه من، کلاس من، اداره من در این سیستم معنا و مفهومی ندارد، بلکه باید همه برای موفقیت فرزندان ایران اسلامی به عنوان فرزند خود و موفقیت دانش آموزان؛ با ارزش ترین سرمایه های مردم حساسیت ویژه ای داشته باشیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به ساماندهی بهینه نیروی انسانی در مدارس بر اساس واقعیت ها، تصریح کرد: صدور ابلاغ همکاران برای برقراری حقوق تا ابتدای شهریور ماه جاری ضروری است.

تحصیل بیش از ١٢ هزار دانش آموز در مدارس عشایری استان کرمان

رضایی؛ در ادامه خواستار پیگیری ثبت نام دانش آموزان، کلاس بندی در مدارس و صدور ابلاغ شد و تأکید کرد: ساماندهی نیروی انسانی بر مبنای تفاهم نامه منعقد شده با ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها، نواحی و مناطق استان انجام شده حتی یک کلاس درس هم در ابتدای مهر ماه نباید بدون معلم باشد.

وی بیان کرد: اگر مدارس عشایری استان در گرفتن امتیاز انشعاب برق و آب مشکل دارند؛ مدیران مدارس نامه نگاری و فرایند مربوطه را انجام دهند و اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان نیز همکاری لازم را با مشارکت استانداری و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس خواهد داشت.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اقدام ماندگار دولت مردمی و انقلابی در زمینه رتبه بندی معلمان خواستار رسیدگی به پرونده های اعتراضی رتبه بندی در اسرع وقت شد.

رضایی با تاکید بر توجه جدی بر کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی در مدارس عشایری، تاکید کرد: بحت عفاف و حجاب در مدارس جدی گرفته شود و به توجه به مسائل پرورشی خصوصا روخوانی قرآن و نماز جماعت در مدارس ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: اگر می خواهید نظم در مدارس نهادینه شود، نسبت به برگزاری نماز جماعت در مدرسه توجه جدی داشته باشید و مدیران مدارس بایستی در این امر پیشقدم باشند.

آموزش و پرورش استان کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha