مشکل کم آبی چهار روستای جنوب کرمان برطرف شد

مدیر عامل شرکت آبفا استان کرمان، گفت: با اجرای شبکه و اتصال چهار روستای قلعه گنج به خط انتقال مجتمع همجوار ، مشکل کم آبی چهار روستا پس از ده سال برطرف شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ علیرضا عبدیان گفت: روستاهای زیارت بچه(روستای زیارتی)، شریک آباد، کلاتک و شهرک جوسیان، علیرغم داشتن شبکه آبرسانی به علت کم آبی چاه تامین آب این مناطق ، دچار کم آبی شده بودند و آب چاه جوابگوی ساکنین این مناطق نبود.

وی افزود: به منظور رفع این مشکل، با اجرای شبکه آبرسانی و اتصال آن به خط انتقال سرخ قلعه، مشکل تامین آب این مناطق پس از ده سال به صورت کامل برطرف شد.

مدیر عامل شرکت آبفا بیان داشت: همچنین با اجرای بیش از ۱۰۰۰ متر شبکه آبرسانی، مشکل افت فشار و کم آبی بلوار شاهد و شهرک بنیاد شهید شهر قلعه گنج، محله روکاران شهر رمشک و مشکل آبی تعدای از واحدهای مسکونی جانبازان در شهر قلعه گنج رفع گردید.

عبدیان با اشاره به جمع آوری انشعابات غیر مجاز گفت: طی چهار ماه نخست سال جاری، ۳۵۰ فقره انشعاب غیر مجاز در قلعه گنج شناسایی شد؛ که از این تعداد ۹۷ فقره پس از طی روال ادارای به مجاز تبدیل و مابقی قطع و جمع آوری شد.

مشکل کم آبی چهار روستای جنوب کرمان برطرف شد

۱۳۰ لیتر بر ثانیه به توان تولید آب شهر کرمان افزوده شد

مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمان با بهره برداری از ۴ حلقه چاه در شهر کرمان ۱۳۰ لیتر بر ثانیه به توان تولید آب افزوده شد.

علیرضا عبدیان در این خصوص گفت: با اعتباری بالغ بر ۴۳۰ میلیارد ریال ۴ حلقه چاه در کرمان حفر و تجهیز شد.

وی افزود: برای حفر و تجهیز این چاه ها، ۱۰ کیلومتر خطوط جمع آوری از جنس پلی اتیلن در اقطار ۲۰۰، ۲۵۰ و ۳۱۵ میلیمتر و ۴ کیلومتر عملیات خط انتقال برق اجرا شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان خاطر نشان کرد: با وارد مدار شدن این ۴ حلقه چاه در شهر کرمان ،۱۳۰ لیتر بر ثانیه به ظرفیت آب کرمان اضافه خواهد شد و مشکل افت فشار در مناطق دارای مشکل را رفع می کند.

اداره کل آب و فاضلاب استان کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha