راه‌ اندازی پارک علم و فناوری دانش‌ آموزی در کرمان

استاندار کرمان گفت: آموزش و پرورش استان کرمان، ظرفیت راه‌ اندازی پارک علم و فناوری دانش‌ آموزی را دارد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد مهدی فداکار ظهر امروز شنبه ۷ مرداد ماه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان که گزارشی از برنامه‌ های حوزه پژوهش و ورزش اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان ارائه شد، از فعالیت‌ های صورت گرفته تقدیر کرد.

وی توجه به حوزه تربیتی دانش‌آموزان و تدارک فعالیت‌ ها و برنامه‌ ها در این بخش را مورد تاکید قرار داد و همچنین به ظرفیت آموزش و پرورش در راه‌ اندازی پارک علم و فناوری دانش‌ آموزی اشاره و عنوان: آموزش و پرورش با ایجاد پارک می‌ تواند از خدمات عمده استفاده ببرد.

راه‌ اندازی پارک علم و فناوری دانش‌ آموزی در کرمان

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان فرهنگی و آموزش و پرورش استثنایی به میزبانی کرمان و رضایتمندی وزارتخانه از این رویداد ملی گفت: ۱۰ تا ۱۴ مرداد نیز کرمان، میزبان دانش‌آموزان مقطع متوسطه اول سراسر کشور در مسابقات کشتی آزاد و فرنگی و ورزش پهلوانی و زورخانه‌ ای خواهد بود.
رضا رضایی در مورد ایاب و ذهاب رایگان دانش‌آموزان استثنایی، تصریح کرد: در شهر کرمان، ۲۴ ون از سوی شهرداری برای جابجایی دانش‌ آموزان استثنایی در نظر گرفته شده؛ که البته این ظرفیت برای پوشش کامل دانش‌آموزان جوابگو نیست و از سویی در شهرستان‌ ها، جابجایی دانش‌ آموزان استثنایی با مشکل مواجه است.
وی خاطرنشان کرد: در این جلسه عنوان شد، ۳۶ پژوهسرا در کل استان کرمان مشغول ارائه خدمات علمی - پژوهشی به دانش‌ آموزان هستند و در ۹ دوره اخیر جشنواره جوان خوارزمی، ۴۹ مقام اول تا سوم توسط دانش‌ آموزان کرمانی کسب شده است.
شایان ذکر است؛ در این جلسه برای پیاده‌ روی دانش‌ آموزی در اربعین حسینی با توجه به آثار تربیتی آن نیز مقرر گردید؛ تا از سوی دستگاه‌ های مربوطه، حداکثر مساعدت برای اعزام و جابجایی و غیره آنها صورت گیرد.
استانداری کرمان
انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha