«در لحظه» دهه دوم محرم به شبکه دو می‌آید

برنامه «در لحظه» با محوریت تصمیم‌گیری درست در لحظات ناب و مقایسه تصمیم‌گیری‌های به موقع یاران امام حسین (ع) و تأثیرات مثبت و منفی آن در زندگیشان، از شنبه ۷ مرداد روانه آنتن می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنرخبرگزاری سلامت(طبنا)برنامه «در لحظه» با محوریت تصمیم‌گیری درست در لحظات ناب و مقایسه تصمیم‌گیری‌های به موقع یاران امام حسین (ع) و تأثیرات مثبت و منفی آن در زندگیشان، از شنبه ۷ مرداد روانه آنتن می‌شود.

این برنامه با هدف ارتباط‌گیری بهتر نسل نوجوان و جوان با آموزه‌های دینی و شیوه‌ای کاملاً متفاوت و جدید در ساختار تهیه برنامه‌های معارفی، در دهه دوم محرم مهمان خانه مخاطبان خواهد بود. پنج قسمت این برنامه در «کویر» ضبط شده تا با نمایش تصاویر خشک کویر، یادآور تصمیم‌گیری پنج صحابه امام حسین (ع) با نام‌های «هرثمه (هرثمت) ابن ابی مسلم»، «شریح بن حارث قاضی»، «ضحاک ابن عبدالله»، «عبیدالله ابن حر جعفی» و «عمر ابن حجاج» باشد که با امام همراه بودند، ولی در نهایت و در پایان کار، ایشان را رها کردند. پنج قسمت دیگر آن در «نخلستان‌ها»‌ی روستای مهرجان واقع در خور و بیابانک اصفهان ضبط شده که نشان‌دهنده پنج نفر با نام‌های «عمرو (امر) بن ضبیعه (ضبیعت) بن قیس»، «ابوالحتوف بن حرث انصاری و برادرش حارث»، «عبدالله بن عمیر کلبی و همسرش ام وهب»، «حارث ابن امرء القیس» و «نعمان ابن عمرو الراسبی و برادرش حلاّس» است که در لحظات پایانی به صف یاران امام حسین (ع) پیوستند و برای آخرت خود، سرسبزی را به ارمغان آوردند.

این برنامه شامل بخش‌های مختلفی همچون «پلاتوی آغاز برنامه» با اجرای سعید ارشد، گفتگو با حجت‌الاسلام محمدجواد میرمحمدصادقی (کارشناس مذهبی برنامه)، «داستان‌پردازی» به روایتگری نوید اسماعیل‌زاده درخصوص داستان دو دوست به نام‌های سمانه و دنیا پیرامون بدحجابی و باحجابی، گفتگو با دکتر امینه سادات طباطبایی (روانشناس برنامه) پیرامون بررسی علم امروز و تأثیر آن در تصمیم‌گیری‌های بهنگام و نابهنگام زندگی‌مان و «مداحی پایانی برنامه» با انتخاب مداحی‌های اصیل است. در تهیه و تولید تیتراژ ابتدایی این برنامه به لحاظ ایجاد حس بصری برای مخاطبان، از تصاویر کویرهایی همچون «ورزنه» اصفهان، «مرنجاب» کاشان، مصر «خور و بیابانک اصفهان» استفاده شده است.

برنامه «در لحظه» کاری از گروه معارف شبکه دو سیما به تهیه‌کنندگی حسن کچویی، کارگردانی محمد کوهی اصفهانی و اجرای سعید ارشد است که از شنبه هفتم مرداد به مدت ۱۰ روز، شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۲:۳۰ از این شبکه روانه آنتن خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha