گفتار درمانی هلال احمر زنجان شروع به کار کرد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: بخش گفتاردرمانی مرکز جامع توانبخشی هلال احمر زنجان پس از ۲ سال تعطیلی آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، حکمت اله هاشمی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: گفتار درمانی روش درمانی برای رفع مشکل تکلم کودکان و بزرگسالان است که با آغاز فعالیت گفتار درمانی در مرکز جامع توانبخشی شهید چمران هلال احمر در حال حاضر تیم ارائه دهنده خدمات این مرکز تکمیل شد.

وی خاطر نشان کرد: هم اکنون در این مرکز جامع توانبخشی در بخش های ارتز، پروتز، فیزیوتراپی، کاردرمانی، کفش طبی، گفتاردرمانی و طب فیزیکی برای هم استانی ها و مراجعه کنندگان از دیگر استان ها خدمات ارائه می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان اظهار کرد: خوشبختانه در بخش ارتز و پروتز توانسته ایم به هموطنان معلول و جانبازان شریف این استان و استان های دیگر خدمات قابل توجه و رضایت بخشی ارائه دهیم.

هاشمی یادآوری کرد: خدمات در بخش های مختلف مرکز جامع توانبخشی هلال احمر از شنبه تا پنجشنبه و  از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ ظهر ارائه می شود.

وی افزود: متخصص طب فیزیکی نیز چهارشنبه های هر هفته از ساعت ۱۱ به بعد در این مرکز به مراجعه کنندگان خدمات ارائه می دهد.

این مسئول تاکید کرد: با تلاش و برنامه ریزی منسجم توانستیم مرکز جامع توانبخشی هلال احمر  که رو به تعطیلی می رفت، جلوگیری کنیم و در حال حاضر خدمات در بخش های بیان شده  بدون دغدغه به هموطنان ارائه می شود.

انتهای پیام/ نوری 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha