هیچ محدودیتی برای خرید نان توسط هیئت‌ های مذهبی وجود ندارد

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری سیرجان گفت: فروش نان به هیئت‌ های مذهبی در ایام محرم از طریق سامانه نانینو انجام شده و هیچ محدودیتی برای خرید نان توسط هیئت‌ های مذهبی وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ اکبر عباسپور با اشاره به اینکه متقاضیان باید با مراجعه به نانوایی، ثبت نام اولیه را در دستگاه کارتخوان نانوایی انجام دهند، گفت: پس از ثبت نام، لینکی به تلفن همراه ارسال می‌شود و بر اساس آن می‌توانند به ادامه ثبت نام در سامانه نانینو بپردازند.

وی با اعلام اینکه ثبت نام باید از طریق سامانه کسب و کارها و نهادها به آدرس www.nanino.ir انجام شود؛ اظهار داشت: کلیه هیئت امنای مساجد و هیئت‌ های مذهبی باید از طریق منوی کسب و کار(موقت) در این سامانه ثبت نام و پس از دریافت کد رهگیری و تایید از سوی فرمانداری نسبت به خرید نان مورد نیاز خود از واحدهای نانوایی اقدام کنند.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه هیچ محدودیتی برای خرید نان هیئت‌های مذهبی وجود ندارد، افزود: هیئت‌ های مذهبی در این سامانه تعداد مورد نیاز نان و روزهایی که به نان نیاز دارند؛ را محاسبه و کارتی که قصد خرید نان با آن را دارند نیز ثبت می‌ کنند.

عباسپور تصریح کرد: در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان سیرجان مقرر شده است؛ در صورتیکه هر کدام از هیئت‌ های مذهبی در انجام فرآیند ثبت نام در این سامانه با مشکل مواجه شدند به اداره تبلیغات اسلامی مراجعه کنند؛ تا از طریق فرمانداری مشکلات موجود مرتفع شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha