کلید سوالات کنکور سراسری سال ۱۴۰۲ منتشر شد

کلید سؤالات آزمون های اختصاصی گروه علوم ریاضی و فنی، گروه علوم انسانی، گروه علوم تجربی، گروه هنر و گروه زبان های خارجی کنکور ۱۴۰۲ در سایت سازمان سنجش منتشر شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت (طبنا)داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و در لینک دفترچه سوالات آزمون سراسری کلید آزمون ها را مشاهده کنند.

کلید سؤالات آزمون اختصاصی گروه علوم ریاضی و فنی کنکور ۱۴۰۲ در این لینک https://www8.sanjesh.org/download/1402/sar/keys/Riazi.pdf در سایت سازمان سنجش منتشر شده است.

کلید سؤالات آزمون اختصاصی گروه علوم انسانی کنکور ۱۴۰۲ در این لینک https://www8.sanjesh.org/download/1402/sar/keys/Ensani.pdf در سایت سازمان سنجش منتشر شده است.

کلید سوالات آزمون اختصاصی گروه آزمایشی هنر در سایت سازمان سنجش در لینک https://www8.sanjesh.org/download/1402/sar/keys/honar.pdf منتشر شده است.

کلید سوالات آزمون اختصاصی گروه آزمایشی علوم تجربی در سایت سازمان سنجش در لینک https://www8.sanjesh.org/download/1402/sar/keys/tajrobi.pdf منتشر شده است.

کلید سوالات آزمون اختصاصی گروه آزمایشی زبان‌های خارجی در درس زبان انگلیسی در لینک https://www8.sanjesh.org/download/1402/sar/keys/zaban/En.pdf و در در دروس زبان آلمانی، زبان فرانسه، زبان روسی، زبان ایتالیایی در لینک https://www8.sanjesh.org/download/1402/sar/keys/zaban/otherlan.pdf منتشر شده است.

داوطلبان در صورت داشتن اعتراض یا سوال نسبت به کلید منتشر شده تا ساعت ۲۴ امروز شنبه ۲۴ تیرماه ۱۴۰۲ فرصت دارند که منحصراً از طریق سیستم پاسخگویی الکترونیکی اعتراض یا سوال خود را به سازمان سنجش ارسال کنند.

نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ در ۴۱۷ شهرستان و بخش مختلف کشور و یک هزار و ۹۵۵ حوزه فرعی در روزهای چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ و پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۲ برگزار شد.

در این دوره تعداد یک میلیون و ۱۱۹ هزار و ۴۳۶ نفر ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۶۸۷ هزار و ۴۲۰ نفر معادل ۶۱ درصد زن و تعداد ۴۳۲ هزار و ۱۶ نفر معادل ۳۹ درصد مرد هستند.

نتایج اولیه در مردادماه و نتایج نهایی در شهریورماه ۱۴۰۲ منتشر خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha