لزوم ارتقاء خدمات تامین اجتماعی در جنوب و شرق کرمان

استاندار کرمان در دیدار با مدیران سازمان تامین اجتماعی استان کرمان؛ بر ارتقاء خدمات درمانی تامین اجتماعی در بخش‌ های جنوبی و شرقی استان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد مهدی فداکار صبح امروز سه‌ شنبه ۲۰ تیر ما در دیدارِ مدیران سازمان تامین اجتماعی در استان کرمان به مناسبت هفته تامین اجتماعی از ضرورت پوشش بیمه‌ ای کلیه آحاد جامعه سخن گفت و افزود: این پوشش بیمه‌ ای در زمان بیماری و درمان، کمک بسیاری خواهد بود.

وی؛ بر ارتقای خدمات درمانی تامین اجتماعی در بخش‌ های جنوبی و شرقی استان تاکید و عنوان کرد: صدور نسخه الکترونیکی و تعهدات سازمان تامین اجتماعی در بخش دارویی کار بسیار بزرگ و ارزشمندی است.

استاندار کرمان همچنین اجرای طرح دارویار را کار با اهمیتی توصیف و بیان کرد: بر این اساس قیمت دارو واقعی گردیده است.

فداکار در ادامه صحبت های به هزینه‌ های درمانی اتباع خارجی در استان نیز اشاره و تصریح کرد: بخش درمان و تامین اجتماعی بار مضاعفی را در پرداخت هزینه‌ های درمان رایگان اتباع اعم از حوادث، زایمان، جراحی‌ های تخصصی و غیره به دوش دارد، که باید برای آن چاره اندیشی شود.

وی خاطرنشان ساخت: سازمان تامین اجتماعی باید به فعالیت‌های اقتصادی، اقدامات بیشتری داشته باشد و خواستار توسعه خدمات درمانی به ویژه در مناطق محروم استان گردید.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha