کاردار سفارت ژاپن با دستیار رئیس‌جمهور دیدار کرد

تهران- ایرنا- کاردار سفارت ژاپن با حضور در دفتر دستیار رئیس جمهور با «سکینه سادات پاد» دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت(طبنا)«کنجو موراکامی» کاردار سفارت ژاپن با حضور در دفتر دستیار رئیس جمهور، با سکینه سادات پاد، دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار که برای پیگیری مباحث حقوق بشری با حضور تنی چند از دیپلمات‌های ژاپنی و چندتن از همکاران دستیار رئیس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی برگزار شد طرفین بر اشتراک نظر دو کشور در منع استفاده از هرگونه سلاح کشتار جمعی اعم از سلاح‌های میکروبی، شیمیایی و هسته ای تاکید کردند.

کنجو موراکامی، کاردار سفارت ژاپن در تهران ضمن ابراز خوشحالی از انتصاب یک وکیل به سمت دستیاری رئیس جمهور ایران، این موضوع را زمینه مناسبی برای پیگیری‌های حقوق بشری دانست.

سکینه سادات پاد در این نشست با تاکید بر اینکه حملات هسته‌ای و شیمیایی تنها یک واقعه تاریخی نیستند و ابعاد جسمی و روانی طولانی مدتی دارند، اظهار کرد: تحریم دارو ظلم آشکار در حق کشور ماست که درمان آسیب دیدگان حملات شیمیایی را نیز با مشکلاتی مواجه کرده و این اتفاق جنایتی مضاعف را علیه مصدومان شیمیایی را رغم زده است.

کاردار ژاپن نیز ضمن پذیرش نکات مطروحه توسط دستیار رئیس جمهور، بر افزایش تلاش‌ها و همکاری‌ها جهت پایان دادن به تکرار چنین فجایع انسانی تاکید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha