پاسخ سازمان لیگ به ماجرای سربازی ستاره پرسپولیس

هافبک فصل گذشته پرسپولیس در صورت تأیید فدراسیون فوتبال بر ملی‌پوش بودنش، مشکلی برای تعویق خدمت سربازی خود تا دو سال دیگر نخواهد داشت.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت(طبنا)در روزهای گذشته خبرهایی درباره وضعیت خدمت سربازی میلاد سرلک و مشمول بودن این بازیکن مطرح و گفته شده این بازیکنِ ۲۸ ساله باید برای عقد قرارداد وضعیت خدمت سربازی خود را مشخص کند و در صورت تأیید فدراسیون فوتبال مبنی بر ملی‌پوش بودن او، سرلک مشکلی برای تعویق دو ساله خدمت سربازی خود نخواهد داشت.

به گزارش تسنیم، فرشید طاهری مسئول نقل‌وانتقالات سازمان لیگ درباره وضعیت سربازی بازیکنان لیگ برتری اظهار داشت: به طور کلی طبق قانون، بازیکنان لیگ برتری تا ۲۸ سالگی و بازیکنان ملی‌پوش تا ۳۰ سالگی می‌توانند از معافیت سربازی استفاده کنند. بعد از آن هر بازیکنی باید وضعیت سربازی خود را مشخص کند.

وی در واکنش به این پرسش آیا در خصوص وضعیت سربازی میلاد سرلک اطلاع خاصی دارد یا خیر؟ گفت: هنوز قراردادی برای این بازیکن به ما ارائه نشده که وضعیت سربازی او مشخص شود. هر باشگاهی که با یک بازیکن قرارداد می‌بندد باید مدارک خدمت سربازی او را ارائه دهد؛ حالا ممکن است یک نفر معاف یا دانشجو باشد یا از قانون بازیکن ملی‌پوش استفاده کند. روال کار اینگونه است.

مسئول نقل‌وانتقالات سازمان لیگ در ادامه گفت: باشگاه‌ها از طریق فدراسیون فوتبال و پس از تأیید این فدراسیون برگه‌ای از نظام وظیفه دریافت می‌کنند که اعزام به خدمت سربازی آن شخص تا سن ۳۰ سالگی به تعویق می‌افتد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha