کمبود بلیط و درگیری لفظی، عامل اصلی درگیری در کنسرت گرشا رضایی

مدعی العموم در شهرستان سیرجان به درگیری ناشی از کمبود بلیط در کنسرت گرشا رضایی اشاره کرد و تصریح کرد: تحقیقات اولیه نشان می دهد کمبود بلیط و درگیری لفظی ناشی از عدم تخصیص بلیط عامل بروز این نزاع بوده است، اما تحقیقات تکمیلی در این رابطه ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مجتبی قدیمی با اشاره به این مطلب که شناسایی عاملان نزاع در کنسرت شب گذشته /۹ تیرماه/ این شهرستان در دست انجام است، گفت: در این رابطه یکی از عوامل نزاع عصر امروز بازداشت شده است.

وی اظهار داشت: با توجه به طرح برخی مطالب خلاف واقعیت در فضای مجازی و رسانه ای پیرامون این حادثه، لازم است که مردم درباره این حوادث هوشیار بوده و به شایعات توجه نکنند.

مدعی العموم در تشریح این خبر افزود: شب گذشته تعدادی از افراد ناشناس با ورود غیرقانونی به محل برگزاری کنسرت گرشا رضایی، با استفاده از سلاح سرد، اقدام به شکستن شیشه ها و ایراد خسارت به تجهیزات این سالن نموده اند و دو نفر از افراد حاضر در محل نیز مصدوم شده و به بیمارستان منتقل شدند.

قدیمی با اشاره به این مطلب مصدومان این حادثه به صورت سرپایی درمان شده اند و حال آنها مساعد است، تاکید کرد: در رابطه با این حادثه بلافاصله دستور بررسی تصاویر دوربین های مداربسته و انجام اقدامات تخصصی به منظور شناسایی و دستگیری عاملان نزاع و درگیری، درصدد شناسایی علت دقیق حادثه صادر شد.

وی، به درگیری ناشی از کمبود بلیط در این کنسرت اشاره و تصریح کرد: تحقیقات اولیه نشان می دهد؛ کمبود بلیط و درگیری لفظی ناشی از عدم تخصیص بلیط عامل بروز این نزاع بوده است، اما تحقیقات تکمیلی در این رابطه ادامه دارد.

دادستان سیرجان هشدار داد: دستگاه قضایی در رسیدگی به این پرونده نیز مراتب عدالت را در سرلوحه کار خود دارد و هرگونه قصور، اهمال و تقصیر افراد مقصر در این حادثه را مورد برخورد قاطع قانونی قرار خواهد داد.

قدیمی تاکید کرد: هیچ فردی در هیچ جایگاهی حق ندارد امنیت و آرامش جامعه را بر هم زند و دستگاه قضایی بدون هیچ اغماضی با عوامل بروز این حادثه با عنوان اخلال در نظم عمومی برخورد خواهد کرد.

دادسرای سیرجان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha