رئیس جمهور: طی دو سال آینده تنش آبی کشور را رفع می کنیم

رئیس جمهور در نماز جمعه شهرستان رفسنجان، با بیان به اینکه خداوند توفیق داد که با برنامه‌ ریزی دولت مشکل تنش‌ های آبی رفته رفته برطرف شود، ابراز امیدواری کرد: طی دو سال آینده تنش آبی در کشور را از بین می‌ بریم.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ آیت الله سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز در جمع مردم رفسنجان و در نماز جمعه این شهرستان، گفت: از حضور در جمع نمازگزاران جمعه شهر رفسنجان بسیار خرسندم‌، این سفر کاری نبود برای سرزدن به پروژه‌ های صنعت آب و برق حضور یافتیم و در سفر استانی حتما به تمام شهرها سفر خواهم کرد.

وی تاکید کرد: برنامه داریم تا دو سال آینده تنش آبی ۷ هزار روستا برطرف شده و با مدیران جهادی حتما این کار اجرایی خواهد شد.

رئیس جمهور تصریح کرد: نیمی از مسیر خط انتقال آب خلیج فارس به کرمان تاکنون عملیات لوله‌گذاری آن انجام شده ‌و ان شاء الله در مدت تعیین شده پروژه اجرایی خواهد شد.

آیت الله رئیسی بیان کرد: در بازدید از این پروژه دستور دادم؛ تا عملیات آبرسانی به شهر رفسنجان از جبهه دیگری آغاز شود و با توجه به اینکه رفسنجان ۱۶ کیلومتر تا خط انتقال لوله گذاری فاصله دارد، ان‌شاءالله پروژه سریعا انجام خواهد شد.

وی در جمع نمازگزاران رفسنجان عنوان کرد: آب مسئله مهم و مورد نیاز مردم است، دولت مردمی هم در این سال‌ ها با تنش‌ های آبی بسیاری روبرو بوده است.

رئیس جمهور با بیان به اینکه خداوند توفیق داد که با برنامه‌ ریزی دولت مشکل تنش‌ های آبی رفته رفته برطرف شود ابراز امیدواری کرد: طی دو سال آینده تنش آبی در کشور را از بین می‌ بریم.

آیت الله رئیسی خاطرنشان ساخت: با بررسی گزارشات،‌ از امروز در کنار سه جبهه کاری آبرسانی به کرمان،‌ یک جبهه هم برای آبرسانی به رفسنجان آغاز به کار می‌ کند.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha