کد خبر: 200297
۲ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۳۶
هشدار ستاد بحران به تهرانی‌ها

مدیرکل بحران استانداری تهران با اشاره به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر نفوذ گرد و غبار در استان هشدار داد و گفت: از بیماران قلبی و تنفسی می خواهیم در صورت عدم ضرورت در محیط باز تردد نکنند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت (طبنا)در خصوص هشدار صادر شده در مرحله پیشگیری دستورات لازم به دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه مدیریت بحران در آماده باش کامل قرار دارد اظهار داشت:‌ طبق پیش‌بینی سازمان هواشناسی برای روز یکشنبه سوم تیرماه نیز درسطح استان افزایش ناپایداری، احتمال وقوع تند باد لحظه ای به ویژه در مرکز و نیمه جنوبی و در ارتفاعات گاهی رگبار و رعدوبرق مناطق مستعدبارش تگرگ مورد انتظار است.

این مسئول افزود: در همین راستا به مردم ساکن در مناطق مذکور در خصوص وقوع این سامانه هشدار می‌دهیم تا تمهیدات لازم را اتخاذ کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به فعالیت سامانه دوم نیز خاطرنشان کرد:‌ توصیه اکید مدیریت بحران عدم صعود به ارتفاعات توسط کوهنوردان است.

وی ادامه داد: همچنین به مردم توصیه می شود از قرار گرفتن در زیر تابلوهای تبلیغاتی و پارک خودرو کنار درختان و ساختمان‌های نیمه کاره خودداری کنند.

یزدی مهر اظهار داشت: با توجه به بروز گرد و غبار از بیماران قلبی و تنفسی می خواهیم در صورت امکان از تردد در فضای باز خودداری و در صورت ضرورت حتما از ماسک استفاده کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha